2016. február 3., szerda

A fejléc és háttérkép tervező felhívásról


Bizonyára emlékeztek rá, ha pedig nem, akkor most eszetekbe juttatom, hogy még január elején hirdettem egy újabb "Tervezz fejlécet és háttérképet az oldalnak" felhívást az oldalhoz. Egy hónapot adtam nektek, hogy elővegyétek kreatív éneteket és alkossatok valamit, persze csak ha van kedvetek hozzá. Bíztam benne, hogy jobbnál jobb munkák érkeznek, így kissé csalódtam mikor csak ketten küldtetek nekem saját alkotást.

Elsőnek Ramónától kaptam meg az általa tervezett fejlécet és háttérképet. Íme:



Majd pedig Zsófi küldte be a saját művét. Első a fejléc, a második a háttérkép.



Köszönöm mindkettőtök munkáját és azt hogy elküldtétek nekem, amit alkottatok. :)

Sajnos azonban az a helyzet, hogy egyik se nyerte el igazán a tetszésemet, és mivel nem érkezett több alkotás, így úgy döntöttem, hogy az oldal marad a régiben. Sajnálom, de hosszas gondolkodás után így határoztam, és remélem megértitek. Talán majd én megpróbálok csinálni egy fejlécet, vagy majd meglátjuk. Mindenesetre, ha bárki kedvet kap hozzá, hogy új fejlécet vagy háttérképet tervezzen, ezennel bármikor elküldheti az ötletét, nincsen határidőhöz kötve.

Csak kíváncsiságból megkérdezem, hogy nektek tetszett valamelyik alkotás? :)

3 megjegyzés:

  1. Nekem a második fejléc és az első háttérkép :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik nagyon szép, èn fejlécnek az elsőt választanám. Annak annyira megvan az a bizonyos hangulata és nem is szeretem az agyonretusált fejüket. A háttér nem tudom, hol jelenik meg, telefonon nem látszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az 1. fejléc és a 2. háttérkép. (:

    VálaszTörlés