2015. január 19., hétfő

Szavazzunk a Tűzpróbára az MTV Movie Brawl-on!

Forrás

Egy nap múlva zárul az MTV Movie Brawl 2. fordulója, amelyben a Tűzpróbának a Queen of the Desert című filmet kellene legyőznie. Eleinte azt hitem, hogy sima menet lesz ez a kör, de kezdek rájönni, hogy elkiabáltam a dolgot. Értem én, hogy Nicole Kidman és James Franco (még menyire megértem *.*), de azért a Tűzpróbát csak jobban várjuk, nem?
Napról napra fogy a Tűzpróba előnye, most amikor ezt a bejegyzést írom így áll a két film:


Hogy megmaradjon a Tűzpróba vezetése és nyerni is tudjon  még több szavazat kell, így akinek van legalább egy perce nyomjon annyiszor a Scorch Trialsra, ahányszor csak tud. A szavazáshoz facebook vagy twitter profil kell.

Szavazni a képre kattintva tudtok. :)

17 megjegyzés:

  1. Most szavaztam és jelenleg 2%- al vezetünk! :D tudom, ez elég necces de több mint elég, csak maradjon is meg. A 3. fordulóban még ennél is szorosabb lesz a mezőny, már alig várom!

    VálaszTörlés
  2. Nos most van 15 1 19 22:38 és sajnos most még neccesebb mert most kicsivel több mint 0/5%-al vezetünk

    VálaszTörlés
  3. Most posztoltam face-ra hogy szavazzanak a mazerunner nevük filmre (müg akkor is ha nem tudják mi az)
    Amúgy az első kőrt elég nagy fölényes nyertük amint lütom

    VálaszTörlés
  4. Hát ha kiesünk akkor számunkra nem lesz 3.forduló.

    VálaszTörlés
  5. Már csak 6 óra és a jelenlegi állás: 51% - 49% és sajnos a Tűzpróba az utóbbi. :(

    VálaszTörlés
  6. Már csak 0.5% előnyük van az útvesztővel szemben és még van 3 és fél óra a kör végéig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én itt leszek és nyomon követem az eseményeket. :D Már fáj a kezem a sok frissítéstől. :DD

      Törlés
  7. Már 0.9% -al vezetünk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most 1.3%-al. :DD Csak maradna meg ez az előny még 17 percig.

      Törlés
  8. Sajnos erről lemaradtam de most nagyon őrülök

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tart a verseny, most jutottunk a 3. körbe, a legújabb bejegyzésben minden részletet megtalálsz a szavazásról, ha érdekel. :)

      Törlés
    2. Hahh mág szép hogy érdekel

      Törlés
  9. Na jó a harmadik fórdulót egyértelműen nyerjük(eddig)

    VálaszTörlés
  10. Amikór utoljára néztem még 50,3- 49,7 volt az állas

    VálaszTörlés
  11. Ja és egy újjab Maze runner:Scorch trials szavazat túlalva

    VálaszTörlés