2014. november 22., szombat

Az Útvesztő kihívás: 3. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

3. nap: Melyik karakterre hasonlítasz leginkább belsőleg és külsőleg?

Anna:

Ez aztán a jó kérdés. Kezdem a könnyebbikkel. Külsőre egyértelműen Teresára hasonlítok, hiszen nekem is sötét hajam van, fehér bőröm és kékes(szürke) szemem. Hogy belsőre kire, azt most így hirtelen nem nagyon tudnám megmondani. A két lány közül egyikre sem hasonlítok, Brenda és Teresa karaktere távol áll tőlem.
Nem vagyok olyan vicces, mint Newt vagy Chuck, nem vagyok egy komoly vezéregyéniség, mint mondjuk Alby. Talán Minho karaktere áll hozzám a legközelebb, hisz abban hasonlítok rá, hogy én is tartózkodó vagyok, nem fecsegek folyton össze-vissza, ha nem szükséges, de ha csinálok valamit, akkor ezerrel odateszem magam, mármint ha fontos dologról van szó. Ami nem érdekel, azt meg figyelmen kívül hagyom. Úgymond passzív lázadó vagyok. :)

Cassie:


Hűha, na ez aztán nehéz és érdekes kérdés, alaposan el kellett gondolkoznom rajta. Kívülről Newtot mondanám, mert nekem is kék szemem van és bár nekem nem szőke, de szőkés-barna színű a hajam.
A belsőt viszont nehéz megmondani, mert egy karakterre sem mondanám, hogy „Naa, ő teljesen olyan, mint én!”. Thomasból meg van bennem az erős kíváncsiság és az a tulajdonság, hogy ha meg akarok tudni valamit, akkor odamegyek és meg tudom. Szeretném azt hinni, hogy vagyok olyan kedves és segítőkész, mint Newt (bár erről inkább az ismerőseimet kellene megkérdezni) és a humorom is az övére hasonlít leginkább. Minho-ból bennem van az, hogy nem szeretem/tűröm el, hogy bárki megmondja, hogy mit csináljak és, hogy nehezen dolgozom csapatban. 

21 megjegyzés:

  1. Külsőleg Chuck :D
    Belsőre: segítőkész, mint Newt, kíváncsi, mint Tommy, amikor pedig egy-egy helyzet úgy kívánja kimért, mint Minho. Szóval egy Chuck-Newt-Tommy-Minho klón vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Legjobban Thomasra hasonlítok külsőre, belsőre kiváncsi vagyok mint Thomas, Alby és Newt vezetői képességei keverednek bennem, barátkozó vagyok mint Chuck.

    VálaszTörlés
  3. Kék szem, szőke haj, és viszonylag magas vagyok, szóval külső alapján Newt :)
    Belső alapján pedig: Thomassal az örök nyughatatlanságban, és a kíváncsiságban egyezünk, szórakozott vagyok,mint Chuck. Imádom a szarkazmust, hirtelen haragú és tartózkodó vagyok egyes dolgoktól, mint Minho. Newt-ból pedig a humorom (Newt-Minho keveréke szerintem), a barátaim megbecsülése, megbízhatóság, keveset-de-nagyot-szólok stílus van bennem.
    Szerintem :D
    Alig várom a 4.kérdést *-*

    VálaszTörlés
  4. Külső alapján a hajam Chuck-éra hasonlít (csak egy kicsit hoszabb :DD),az alkatom pedig Newt-éra.Belsőre bennem van Thomas kíváncsisága,Chuck beszélőkéje (borzasztó sokat tudok beszélni),Newt kedvessége.segítőkéstsége,jóindulata,a megbízhatósága és a barátai iránt érzett maximális tisztelet, valamint Minho makacssága és az, hogy nem tűröm el ha valaki megmondaj mit és hogyan csináljak, és a Tisztársak összetartása,kitartása és küzdeni akarása.
    Imádom az oldalt,csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  5. Hmm, talán belsőre Newt meg Gally keveréke, de inkább Newt, mert a barátaimmal segítőkész, rendes vagyok, és a humorunk is nagyon hasonló. Külsőre is ő, mivel a szőkés hajszín nálam is megvan, de amúgy alkatra inkább Chuck vagyok😂😂 Hasonlítok Newtra a könyv szerinti személyisége alapján, mert ha valakit nem kedvelek megtartom magamnak a véleményem. Viszont, néhány embernél, teljesen Gally vagyok, mert képes vagyok olyan köcsög lenni mint ő(félreértés ne essék, ő az egyik kedvenc karakterem, mert megmondja Thomasnak a frankót, és mert huhuu Will😍), bár a belső-Newtom néha leütné a belső-Gallyt.😃😃

    Hozzátenném, hogy a Newtot játszó Thomas Brodie-Sangster hatalmas kedvencem, egy helyes, jófej srác, és mindenki azt mondja hogy tök egyformák a gesztusaink.😃😘

    VálaszTörlés
  6. Külsőre Teresára belsőre viszont nem tudom talán Newtre

    VálaszTörlés
  7. Külsőleg newt
    Belülröl szerintem Chuck

    VálaszTörlés
  8. kívül teresa
    belül sztem newt

    VálaszTörlés
  9. Én kívül Teresa
    belül Thomas

    VálaszTörlés
  10. Belül Newt teljesen kívül Thomas(csak lányban

    VálaszTörlés
  11. Külsőleg talán Teresa, bár a szemem barna.
    Belsőleg pedig Minho.

    VálaszTörlés
  12. Szerintem külsőre legjobban Thomasra hasonlítok, ugye a barna haj, szem egyezik. Belsőleg sok mindenben hasonlítok Newtra, mindig egyetértettem a döntéseivel, sok mindenben hasonlítok rá, viszont ha a teljes igazságot kell mondanom, Minhora talán jobban hasonlítok. Nem beszélek össze vissza, és akárkinek beszólok, és soha nem bírom magamban tartani a megjegyzéseimet. Mindig a saját véleményemre adok, elég kitartó, és makacs is vagyok ha arról van szó, és nehezen bízom meg embereknek, de ha valaki elnyeri a bizalmamat azért az életemet is odadnám.

    VálaszTörlés
  13. Külsőleg Teresa. Nem azért :D Talán belsőleg is, mert egy lányhoz képest a fizikai erőm nem kicsi, de thomas is vagyok, iszonyatosan kíváncsi...

    VálaszTörlés
  14. A siratókra... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sírokXDDD de én is:cc meg a buggyantak és fénylények:c

      Törlés
  15. Hát nem tudom. Eléggé nehéz téma ez.
    Külső: Thomas. Barna haj, barna szem. (és Dylan-nel egy napon születtünk:33 [aug.26.]) Meg csöppet Newt.

    Belső: Chuck. (nem magyarázkodom)
    Newt, mert megpróbálok mindenkibe lelket önteni, miközben saját magammal alig foglalkozom. Vigyázok a szeretteimre.
    Thomas, mert bátor és kitartó vagyok. Sokszor feladhattam volna, de nem tettem.

    VálaszTörlés
  16. Külsőleg Newt (és ebbe a kérdésbe a testvérem segített ) belsőleg pedig egyértelműen Alby... Abba hasonlitunk hogy szeretem hogyha minden a terv szerint halad,úgy mond szeretem ha rend van.....persze nem szeretek parancsolni de néha kitör belőlem amikor picit elegem van hogy mindenki szétszórt xD

    VálaszTörlés
  17. Külsőleg Newt (és ebbe a kérdésbe a testvérem segített ) belsőleg pedig egyértelműen Alby... Abba hasonlitunk hogy szeretem hogyha minden a terv szerint halad,úgy mond szeretem ha rend van.....persze nem szeretek parancsolni de néha kitör belőlem amikor picit elegem van hogy mindenki szétszórt xD

    VálaszTörlés
  18. Külső: a hajam Newt a szemem Thomas. Belsore nagyon hasonlitok Minhora és Thomasra.

    VálaszTörlés
  19. Külsőre:Tomas mert egy kicsit kíváncsi vagyok
    Belsőre:Zárt mert félénk vagyok

    VálaszTörlés