2016. szeptember 1., csütörtök

Bezár Az Útvesztő rajongói oldal :(



Lassan egy hónapja, hogy nem került ki semmilyen új bejegyzés az oldalra és levélben többen is érdeklődtetek, hogy mi a helyzet. Nem szeretném tovább húzni a dolgot, hanem mindenképp tisztázni szeretném a kérdést. Akik hosszabb ideje az oldal olvasói azok talán még emlékeznek, hogy korábban ketten vezettük az oldalt, a húgom és én. Aztán Cassie élete máshogy alakult és már sem ideje, sem igazán kedve nem volt az oldal szerkesztésében részt venni, így egyedül maradtam.

Nem akartam akkor rögtön feladni a dolgot és megpróbáltam egyedül fent tartani az oldal további működését, ami többé-kevésbé sikerült. Persze már akkor érezhettétek, hogy valami megváltozott, ezt nem tagadom. Aztán elkezdtek csökkenni a könyvekkel és a filmekkel kapcsolatos hírek és információk, és még ha akartam volna se tudtam volna mit kirakni az oldalra. Annak meg sosem láttam értelmét, hogy mindenféle "töltelék" infóval töltsem ki az oldalt és a színészek magánéletéről és egyéb munkáiról se szerettem volna írni, mert ez mindig is egy Az Útvesztő rajongói oldalnak indult és úgy akartuk működtetni. Abba pedig nem fér bele csak olyan infó, ami a könyvekkel vagy épp a készülő filmekkel kapcsolatos.

Én tényleg megpróbáltam életben tartani az oldalt, de ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor nekem is elmúlt már az a nagy lelkesedésem, ami a kezdetekkor és az első két évben volt. Nem azt mondom, hogy nem szeretem már a könyveket vagy a filmeket, mert nem erről van szó. Igenis szeretem őket, még mindig az egyik kedvencem Az Útvesztő könyvsorozat és még mindig szeretem a filmeket és várni fogom az utolsó filmet is. Inkább arról van szó, hogy az oldal vezetése iránti lelkesedésem csappant meg annyira, hogy nem látom értelmét tovább erőltetni azt, ami már nem megy olyan erővel, mint régen.

Annak meg semmi értelme, hogy újabb szünetek legyenek, vagy hogy csak tessék-lássék írjak nektek valamit, mert sosem szerettem semmit se félig csinálni. Vagy csinálom rendesen, vagy sehogy és kész. Emellett nem szeretnék a magánéleti dolgaimmal előhozakodni, de azt is meg kell jegyeznem, hogy az életem épp változóban van, így a közeljövőben nem lenne előreláthatólag sok időm és energiám sem az oldalra, hogy azt a megfelelő színvonalon vezessem tovább. Mindenki változik, az életünk is változik, és néha eljön az idő, mikor ideje tovább lépni és elengedni azt, ami már nem megy. (Sokan nem tudjátok, de van egy másik blogom is, az Anna blogja, amit már csaknem 5 éve vezetek, és örülök, ha arra marad majd eztán időm.)

Azt az egyet sajnálom, hogy ilyen sokáig húztam a dolgot, de végül az oldal bezárása mellett határoztam és ez a végleges döntésem. Nem törlöm az oldalt, mert az nagy ostobaság lenne, így minden korábbi információ és bejegyzés ugyanígy elérhető lesz, csak már friss nem várható. A kommenteket, ha érkezik még, akkor kirakom. Több mint 2 és fél évig volt nyitva az oldal és bízom benne, hogy ti is örömmel látogattatok fel néha ide és sok-sok izgalmas és érdekes infót olvastatok. Annak ellenére, hogy az oldal már nem működik tovább, még mindig várjátok nagy lelkesedéssel a készülő új előzménykönyvet, a The Fever Code-t, és a Halálkúra filmet, ami 2018.-ban érkezik majd. Én is várom mind a kettőt, higgyetek nekem.

Legyetek jók továbbra is, és talán találkozunk még valamikor, ha netán mondjuk a másik blogomra, vagy valamelyik későbbi oldalamra tévedtek. Mert sosem lehet tudni, hogy milyen blogot indítok el a jövőben. Én se tudom mit hoz az élet, és ez így van jól.

Hálás köszönetem örökké üldözni fog titeket azért, mert eddig velem maradtatok! :)

11 megjegyzés:

  1. Mi köszönjük szepen es en is köszönöm,hogy az életem részese lehetett az oldal. Adott egy nagy pluszt a várakozás melle. Nem kis idott fektetettek az oldalba tényleg innen tudtam meg mindent:) Sajnálom persze de nosztalgoazni meg jó lesz

    VálaszTörlés
  2. Soha életemben nem írtam blogot, úgyhogy minden tiszteletem a tiéd, hogy ezeket az érdekességeket, híreket, meg mindent összegyűjtötted nekünk! Az útvesztő a legcsodálatosabb könyv és film amit valaha láttam. Ha valamire kíváncsi voltam az útvesztővel kapcsolatban, itt mindig megtaláltam a választ a kérdésemre.
    Köszönöm, és további sok sikert az életben

    VálaszTörlés
  3. Én is sajnálom, szerettem az oldalt.
    Reggel elgondolkodtam azon, hogy felajánlom, hogy átveszem, de áááá, nem az én világom, és még a sajátomat sem fejeztem be. :)
    Minden jót a privát változásokhoz és köszi ezt a két és fél évet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ancsi! :)
      És még egyszer köszönök szépen minden segítséget, amit tőled kaptunk egészen a kezdetektől. :)

      Törlés
  4. Mi köszönjük azt a rengeteg időt, munkát és energiát, amit az oldalba fektettél.
    Esetleg megfordult a fejedben, hogy átadd valakinek az oldalt? Csak azért, hogy ha később lesznek hírek akkor azt is lássuk. Bár nem hiszem, hogy bárki ilyen színvonalon tudná tovább csinálni.
    U.i: Sok sikert a továbbiakban minden téren! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a kedves szavakat. :)
      Átadni nem szeretném senkinek, mert én (és a húgom) dolgoztunk sokat vele. Itt minden a mi kettőnk munkája, az összes bejegyzés és minden egyes fordítás. De ha valaki úgy dönt, hogy nyit egy saját rajongói oldalt, akkor arra majd szívesen felnézek. :)

      Törlés
  5. Köszönöm! Tényleg nem tudok mást mondani, csak azt, hogy köszönöm. Köszönöm hogy ennyi energiát és munkát belefektettetek ebbe az oldalba, az egyik kedvencem volt!:) Teljesen megértem, hogy az életed úgy alakult, hogy nem tudod tovább vezetni az oldalt. De én azt akarom, hogy tudd én mennyire nagyon nagyon hálás vagyok, hogy eddig itt voltál és rengeteg hasznos információval láttál el bennünket. Sose voltam jó fogalmazó, és nem is akarom tovább húzni úgy gondolom, hogy a köszönöm-be bele tudom tömöríteni az összes érzést amit az oldallal kapcsolatban érzek!

    VálaszTörlés
  6. Kár, de aminek még kell történnie, hát történjen.

    VálaszTörlés
  7. Úristen, most jöttem rá, hogy nem is írtam ehhez a poszthoz! Anna, teljes mértékben megértelek és a döntésedet is tiszteletben tartom. Sajnos az én lelkesedésem is megcsappant a sorozat felé, ez a nagy időcsúszás végül mégsem tett jót sajnos. De várni fogom az utolsó filmet! Köszönöm Neked a blogot, sok kedves emlék kötött ide éveken át, amelyekre mindig boldogan emlékszem majd vissza!

    Sok sikert a továbbiakban és hálás köszönet mindenért!

    VálaszTörlés