2016. március 25., péntek

Új képek és infók: Thomas, Dexter, Will, Dylan és James


Összegyűlt ismét néhány új kép némelyik színészről, így gondoltam hozok nektek egy kis frissítést. Lássuk akkor. :)

Mivel Dylan balesete miatt leállt a Halálkúra forgatása, így most mindenki pihen és várja mi a helyzet. Thomas és Dexter még mindig Vancouverben vannak, és erről több kép is tanúbizonyságot tesz. Elsőnek is itt van néhány kép a rajongókkal.






Majd pedig képek egy kosárlabda meccsről, ahova Thomas és Dexter a napokban együtt látogattak el.




Willről új képek jelentek meg egy fotósorozat formájában a L'Officiell Hommes magazinban.





James Dashner a napokban Franciaországban járt, ahol több dedikálást is szerveztek, és ahol több interjút is adott állítólag a helyi médiának. Találtam néhány fotót ezekről a dedikálásokról. Milyen jó lenne, ha egyszer Magyarországra is ellátogatna, nem igaz?






És végül befutott Dylan új filmjének, a Deepwater Horizonnak az első előzetese, ahol maga Dylan is látható néhány jelenet erejéig. Íme az előzetes, és alatta néhány kivágott jelenetfotó Dylanről a filmből.







És végül nem akarom kihagyni a Halálkúra filmet sem. Jelenleg még semmilyen új információ nincs azzal kapcsolatban, hogy Dylan állapota hogy van, hogy kiengedték-e a kórházból vagy sem. Vagyis legalábbis én nem találtam erről semmi friss infót. Így arról sem lehet még tudni semmit se, hogy mikor folytatódik a Halálkúra forgatása. Amint lesz valami infó, hozni fogom.

Forrás: twitter

10 megjegyzés:

  1. Nem akarok beleugatni de én úgy tudom, hogy a kosárlabda meccs (ahol Thomas és Dexter együtt voltak) az Los Angelesben volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók is ezek a "segítő szándékú", forrást nélkülöző, névtelen bejegyzések. Csak úgy melengetik az ember lelkét !!
      Tényleg nem lehet ezt normális stílusban? :(

      Törlés
    2. Hát igen Ancsi, te is átélted ezt már párszor, az biztos. :)
      De nyugi, engem az ilyen "kedves" kommentek nem zaklatnak fel. Elengedem a fülem... vagyis a szemem mellett őket. :)

      Törlés
    3. Irigyellek, hogy ilyen elnéző vagy. Nekem csupán külső megfigyelőként, de a Kaya szülinapi posztja alatti komment eléggé erős volt az írója részéről.

      Törlés
    4. Hirtelen nem is emlékeztem milyen komment volt a Kaya poszt alatt, így meg kellett néznem. :D Látod, ennyire jegyzem meg az ilyeneket. :)

      Nyugi, engem az ilyenek nem hoznak lázba, az unatkozó trollok pedig nem érdekelnek.

      Amúgy a Kaya poszt alatti komment nem durva szerintem, és biztos, hogy az írója csak segíteni és tájékoztatni akart, csak hát épp nem szépen fogalmazta meg, amit akart. Mondjuk az a vicces az ilyen esetekben, hogy épp akkor írta ki a kommentet, amikor én is kiraktam a posztot Dylan balesetéről. Ha várt volna pár percet, akkor olvashatott volna róla itt is az oldalon.

      Csak azt nem értem, hogy miért érzik egyes emberek kényszernek azt, hogy hírekkel dobálózzanak egy olyan oldalon, ahol azért minden fontosabb hír meg szokott jelenni. Lehet, hogy már nem rögtön, mert mostanában nem érek rá annyira, mint korábban, de egy kis csúszással mindig hozom a fontos infókat. Ami lényegtelen, azt mostanában nem is szoktam kirakni.

      Ez a baj manapság, hogy mindenki türelmetlen, és beleszólnak abba is, amibe nem kellene. Ha ennyire jobban tudják a dolgokat, akkor miért nem indítanak saját oldalt? Ha elkezdenének egy blogot vagy rajongói oldalt, akkor megtudnák, hogy nem olyan könnyű munka az, mint ahogy sokan képzelik. Sok idő, energia és lelkesedés kell hozzá, és főleg kitartás. Hisz hány olyan oldal van, ami pár hét után bezárt, mert a szerkesztője a kezdeti nagy lelkesedés után megunta!

      Na, de nem akarok erről többet beszélni, mert aki ezt nem érti meg, annak hiába makogok bármit is, aki meg érti, annak pedig nem kell magyarázni. :)

      UI: Remélem senkit nem sértettem meg, és senki nem vette magára, amiket itt írtam, csak azok, akikre valóban vonatkozik. A többieknek pedig köszönöm a kitartást és a támogatást az oldal iránt. Államvizsgáig még elég elfoglalt leszek, de utána próbálok aktívabban visszatérni, már ha lesz friss anyag, amit hozhatok. Mert sokan nem hiszik el, de nem csak az én időhiányom az oka a posztok drasztikus csökkenésének, hanem az is, hogy egyszerűen nincsenek friss anyagok, amik a filmekhez vagy a könyvekhez köthetőek.

      Törlés
    5. Abszolút egyetértek veled. Ráadásul voltál velünk olyan őszinte, hogy megírtad, hogy időhiányban meglehet, hogy kevesebb időt szaítasz az oldalra. Szerintem ezt mindenki megértette és elfogadta. Ezért is nem értem, hogy néhány ide látogatónak miért kell eféle megjegyzéseket hagyni, holott ígyis-úgyis, de minden hír kikerült eddig az oldalra én úgy hiszem.

      Törlés
    6. De legalább te (és még páran) kitartatok az oldal és mellettem, amiért irtó hálás vagyok. :)
      És persze köszönöm szépen. *-*

      Törlés
    7. Bocsi nem sértésnek szántam csak én (mint Thomas rajongó) érdekes/fontos dolognak tartottam azt hogy akkor nem Vancouverben tartózkodtak hanem LA-ben. De tényleg sajnálom ha rosszul fogalmaztam mert tényleg nem sértésnek szántam:)

      Törlés
  2. Esetleg megkérdezhetem, hogy hol olvastad, hogy L.A.-ben voltak a meccsen? Mert ha az én forrásom rossz vagy hibás, akkor javítom és elismerem a hibám.
    (Nem mintha annyira fontos lenne szerintem a helyszín, de ha nektek az, akkor most már utána kell járnom a dolognak. :)

    VálaszTörlés
  3. Már Kaya is Canadában van (Vencuberben) szerintem hamarosan kezdik a forgatást megint:)

    VálaszTörlés