2014. február 13., csütörtök

Karakterbemutató - Newt





















NEWT

Külső leírás: Magasabb, mint Alby. Hosszú, szőke haja van, szögletes álla és izmos. Furcsa akcentussal beszél (angollal). Thomas rokonszenvesebbnek találja Alby-nál. 16 éves lehet.
"Newt magasabb volt Albynél, de úgy egy évvel fiatalabbnak tűnt. Hosszú, szőke haja a pólójára omlott, izmos karján csak úgy dagadtak az erek. (Az Útvesztő, 14. oldal)

Newt a csapat alvezére, Alby a legjobb barátja. Kitartó, megértő, mindenkivel kedves, Chuckot Chuckie-nak, Thomast, Tommy-nak szólítja. A jobb lábára sántít, Thomasnak az első könyvben azt mondja, hogy azért, mert amikor Futár volt, megsérült a Siratók elöli menekülésben. Thomassal barátok lesznek.

Isaac Newtonról lett elnevezve a VESZETT által.

Newtot alakító színész: Thomas Brodie-Sangster

11 megjegyzés:

  1. Huuu... Imádom Thomast, és Newt a kedvenc karakterem... Szerintem ő nagyon tehetséges és iszonyatosan cukii.... Imádoom...!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Newt a legcukibb fiú a világon ♥ kár, hogy elérhetetlen :,C

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, amikor meghalt akkor én 2 órán keresztül sírtam, mikorözben tudtam, hogy él, de hát akkor is, csak rá kell nézni!😭❤️

      Törlés
  3. Nekem Newt a kedvenc karakterem a filmből!!Olyan szuper helyes és cuki!!!!


    VálaszTörlés
  4. szerintem is habár nem olvastam a könyvet még de fogom de ö a kedvenc karakterem anyira cuki :3 :3 :3 :3

    VálaszTörlés