2015. február 5., csütörtök

Tűzpróba információk

Néhány apró információ váratott eddig a megosztásra és mivel tegnap James írt a blogjára egy új bejegyzést, úgy éreztem azzal együtt már összeállna egy életrevaló poszt.
A továbbiakban felsorolt apróságok nem lényeges információk, de azt hiszem a masszív Az Útvesztő sorozat rajongóknak sokat számítanak, annak ellenére, hogy igazából semmi újat nem tudunk meg a filmről.
Na de miről is van szó?

Először is pár tweet Westől, amiben rajongók kérdéseire válaszol.


A Tűzpróbában benne lesznek a fiúk tetoválásai, amelyeket azt mondják, hogy Minho a vezető, Newt a ragasztó, stb.?
Wes: Annak egy változata igen. 

 Rengeteg ember, sok köszönettel írja: kérlek, kérlek, csak fontold meg, hogy ráadsz Rosára egy parókát, ezzel sok rajongót nagyon boldoggá tennél.
Wes: Sajnálom, de nem fog megtörténni. A rajongóknak el kell ezt fogadniuk és biztos vagyok benne, hogy el is fogják. 

Benne lesz a filmben Thomas és Teresa csókja?
Wes: Talán. 

Minho-ba bele fog csapni a villám?
Wes: Talán.

Ezen felül kiderült egy újabb casting hír a filmhez, méghozzá is Rachel karakterének megformálójáról hullott le a lepel. Őt Alisha Heng fogja alakítani a filmben.

Az IMBD szerint te fogod játszani Rachelt a Tűzpróbában, ez igaz?
Alisha: Igen.

Végül pedig tegnap James új blogbejegyzést írt az írói oldalára, amelynek a ránk vonatkozó részét elhoztam nektek. :)

"A Tűzpróba filmről: Múlt héten fejezték be a forgatást. Most kezdődik a kemény feladat az utó-munka, hogy elkészítsék a filmet a tervezett szeptember 18-ai premierre. Nem sok mindent mondhatok még nektek. Meglátogattam a forgatást, olvastam a forgatókönyvet és elégedett vagyok vele. Néhány dolog talán meglepetésként fog érni titeket, de egy dolgot biztosan elmondhatok: a film nagyon tökös lesz. NEM fogtok csalódni. Wes Ball egy zseni és van egy remek castja, köztük néhány újoncot is (beleértve a két kedvenc rossz fiúmat TV sorozatokból: Giancarlo Esposito-t és Aidan Gillent) 
Már nem tart sokáig, hogy valamilyen filmhez kapcsolódó dolgot lássunk. Figyeljetek és várjátok." [x]

9 megjegyzés:

  1. Valahogy már nem tudok hinni Dashner dicséreteinek :S Ennek ellenére örülnék ha jó lenne a film :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm... ez furcsa. Én teljesen megbízok Jamesben és Wesben, számomra teljesen megnyugtató, ha ők ketten mondanak valamit. Az Útvesztő kapcsán is mindenben igazuk volt, soha nem éreztem úgy, hogy hazudtak volna nekünk vagy átvertek volna minket. Nem adtak rá okot, hogy ne bízzak meg bennük.
      Szerintem a film nagyon jó lesz, biztosan sok mindent megváltoztattak (akár a történet főbb elemeit is) de én még mindig azt mondom, hogy ez nem fog zavarni, ha mellette a történet üzenete, atmoszférája és a karakterek jók lesznek.

      Erről jut eszembe, hogy engem a fentiek közül valahogyan a Minho-val kapcsolatos dolog zavar egy picit, mert nem szeretném, ha Éhezők Viadala sorsára jutna a Tűzpróba, vagyis, hogy "hollywoodosítják". Mi az, hogy _lehet_ belecsap a villám Minho-ba? :O
      Igen is csapjon bele az a villám, sérüljön meg és égjen le az arca és a haja egy része! Nem kell folyton mindennek és mindenkinek szépnek és tökéletesnek maradnia.
      De mivel bízom a készítőkben, reménykedem, hogy nem hagyják ki ezt a mozzanatot. :)

      Törlés
    2. Én sem éreztem, hogy hazudna csak fura, hogy James még csak egy hibát sem talált benne, pedig tökéletes adaptáció nincs és mivel én picit csalódott voltam az első film miatt, ezért számomra már az, hogy James dicséri még nem elég. ://

      A változtatásokksl kapcsolatban én is toleráns vagyok, amíg a történet lényegi része megmarad, sőt a második résznél sokkal toleránsabb vagyok, mert itt annyi minden történik, hogy azt tényleg sűríteni illetve picit változtatni kell. :D De majd a film után nyilatkozok.

      A sérüléseket igazából a korhatarbesorolas megtartása végett sem mutathatjak annyira, bár azért talán megtudjak oldani, remélem még is fogják :) Uhh engem még az érdekel érdekel, hogy mennyire csináljak majd meg jól az elején lévő hullás illetve gombos részt, mert ott is figyelni kell a pg13re. :))

      Törlés
    3. Jaa, értem most már. :)

      Nekem van egy olyan sanda gyanúm (de ne legyen igazam), hogy a film kb. 50%-aban fogja lefedni a könyvet és a másik fele pedig mind a Wesék által kitalált dolgokból fog összejönni. Aztán arról meg ki tudja, hogy fog elsülni...

      Persze, én sem úgy értettem a Minho-s megjegyzésemet, hogy azt akarom látni a filmben, hogy össze-vissza csöpög a vér. :D Természetesen "pg13-esen" kell bemutatni a véresebb jeleneteket és ez talán jól is van így, mert volt, hogy már a könyvet sem bírtam továbbolvasni egy-egy jelenet után (pl. a fellógatott hullák...).
      A Minho-s dolgot úgy értettem, hogy remélem nem lesz az, mint az Éhezők Viadalánál Peetánál, hanem itt igen is beleteszik, hogy Minho "elcsúnyul" és megsérül és nem hagyják ki csak azért, hogy a karakter "szép" maradjon.

      Törlés
    4. Igazából azt máig nem tudom miért hagytak ki :/

      Törlés
    5. Gondolom mert azt hitték, hogy Peeta már nem lett volna olyan "szépfiú" egy műlábbal...

      Törlés
    6. Szerintem azért hagyták ki, mert úgysem lényeges elem a könyves sztoriban peeta műlába. Pl én a fútűznél már el is felejtettem hogy az van neki. Jó az elején még említik, de utána már sehol sem. Szerintem a kiválasztottra már lehet hogy collins is megfeledkezett róla egy kicsit, mert úgy szökkelt ott a fegyverropogásban és a podok közt peeta a műlábával, mint a pinty :D

      Törlés
  2. Valószínűleg tényleg sok mindent át fognak írni, mert a könyvben (ha jól emlékszem) Rachel nem is szerepel, csak szó esik róla, hiszen már meghalt... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A filmben se fog szerepelni. Csak visszaemlékezésben lesz látható. :)

      Törlés