2016. január 4., hétfő

Tervezz új fejlécet és háttérképet az oldalnak!


Tavaly már csináltunk egy ilyet, és akkor olyan jó kis munkák érkeztek tőletek, hogy gondoltam idén megismételjük a dolgot. Itt az ideje egy újabb dizájn váltásnak, mely egy teljesen új fejlécet és háttérképet jelent. Épp ezért ismét szeretném a segítségeteket kérni.

Bárki, aki úgy érzi, hogy van egy remek fejléc és háttérkép ötlete, az nyugodtan elküldheti nekem a kész művét, és a beérkezett művek közül majd én választom ki, hogy melyik kerül ki az oldalra. Ha nem tudok dönteni, akkor kiírok majd egy szavazást, és akkor ti is letehetitek majd a voksotokat a szerintetek legjobb mellett.

Mit szeretnék látni a fejlécen és a háttérképen?
  • Tűzpróba témájú legyen, kövesse a film/könyv színvilágát, történetét, karaktereit
  • legyen kreatív, egyedi és ötletes, rátok bízom a többit. :)
  • a fejléc felirata ugyanaz legyen, mint a mostani, vagyis "Az Útvesztő rajongói oldal"
Majdnem egy teljes hónapot adok nektek arra, hogy elkészítsétek és beküldjétek az ötleteiteket, vagyis február 1-ig várom a kész műveket a bercsi232@gmail.com email címre. Írjátok bele az üzenetbe a neveteket, hogy majd milyen névvel rakjam ki a művet.

Ennyi lenne röviden, remélem semmi fontosat nem hagytam ki. Ha mégis, akkor kérdezzetek nyugodtan. :)

5 megjegyzés:

  1. Már a múltkor is annyira szerettem volna fejlécet csinálni,de akkor sajnos kb. nulla szabadidőm volt és habár most sincs olyan sok, lehet belevágok azért(bár biztosra ígérni sajnos most sem tudom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak drukkolni tudok... :) Hajrá, Máté! :D

      Törlés
  2. Ez tök jó ötlet, neki is állok!! Remélem tetszeni fog, mert az biztos, hogy sokat fogok szenvedni vele.

    VálaszTörlés
  3. Mikorra várható az eredmény hirdetés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ma írtam meg a posztot, és holnap kerül ki az oldalra.

      Törlés