2015. szeptember 4., péntek

Két fontos hír


Mára elsőnek két fontos hírt hoztam, egyet a könyvekkel, egyet a filmmel kapcsolatban. Utánakérdeztem néhány fontos dolognak, és szeretném megosztani veletek, hogy mire jutottam.

Elsőnek is itt egy könyves hír. Majdnem biztos, hogy a trilógia előzménykönyve, a Halálparancs szeptember 14-én jelenik meg, de a boltokba valószínűleg csak 21-e után fog kerülni. Így ott csak aztán keressétek.

A másik hír pedig a Tűzpróba filmre vonatkozik. Megkérdeztem a hazai forgalmazót, hogy szinkronosan vagy felirattal fogják-e játszani a filmet. Azt a választ kaptam, hogy szinkronosan és eredeti nyelven felirat nélkül fogják a mozik játszani 2D-ben, 3D-ben és Imaxban a Tűzpróbát.
Nem örülök neki, mert én felirattal szerettem volna, mert a szinkron nagyon rossz volt az első filmnél is, de megértem a döntésüket, mert így bizonyára többen fognak beülni a filmre a moziba. Szerintem én maradok az eredeti nyelvén, még ha nem is lesz hozzá felirat. :)

És ti hogy vagytok vele? Örültök annak, hogy szinkronos lesz a film?

15 megjegyzés:

  1. Nem, az Útvesztő volt az első film amit feliratosan néztem meg a mozikban és azóta ha tehetem csak eredeti nyelven felirattal nézek filmeket/sorozatokat.

    VálaszTörlés
  2. én sem örülök neki, teljesen elveszik a varázs a magyar szinkronnal:( rendesen fáj a fülemnek.

    VálaszTörlés
  3. Nem örülök neki és én is eredetiben fogom megnézni.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos eredeti nyelven meg nehez lenne ugyhogy csak szinkoronosan tudom nézni.....jobban örültem volna a felirat nak de ez van :/

    VálaszTörlés
  5. Én is eredeti nyelven fogom nézni :) és persze 2D-ben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában ha az eredeti nyelven vetített film elérhető 3Dben akkor azt kizárólag úgy vetítik :/

      Törlés
    2. :( remélem most nem, de köszi h szóltál

      Törlés
    3. Igen, kiderült, hogy most nem lesz 3Ds yeaah :D

      Törlés
  6. Sziasztok! és ez már 100%? hátha lesz ahol lesz hozzá felirat is. ne már magyarul nagyon furcsa lenne. az angol meg azért annyira nem megy.

    VálaszTörlés
  7. Ki jön velem angolt gyakorolni és beülni az eredetire? :D

    VálaszTörlés
  8. Sajna annyira nem megy az angol de azért az eredetit is megnézem a szinkronos után :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halljátok, nekem is szinkronnal kell néznem, mert Debrecenben nem vetítik majd eredeti nyelven. Legalábbis az Apollóban nem, azt már megnéztem. De kár... :( A szinkron erőteljesen rontani fog az élményen, az tuti. Előre fel is készítem rá magam

      Törlés