2016. április 30., szombat

Elhalasztották a Halálkúra film forgatását!


Sajnos rossz híreket hoztam mára nektek, aminek én sem örülök, és ti sem fogtok. Dylan sérülése miatt elvileg csak csúszott volna a forgatás, és eredetileg úgy volt, hogy május 12-én, majd hogy már május 8-án folytatódhat. A napokban azonban szárnyra kelt a hír, hogy ebből semmi sem lesz, és végül beigazolódott a dolog.

Egyre több forrás hozta le a hírt, és így már nem lehet benne kételkedni, hogy bizonytalan időre elhalasztották a Halálkúra film forgatását. Tehát nem csak csúszni fog, hanem le is állították a napokban. Hazaküldték a stábot és a színészeket.

Sajnos Dylan sérülése nem olyan ütemben gyógyult, mint szerették volna, és mivel már így is lassan két hónapos csúszásban vannak, nem lehetett tovább húzni a dolgot. A színészek más projekteken is dolgoznak közben, és amúgy sem várakozhatnak a végtelenségig Dylanre, így a Fox és a film készítői a film halasztása mellett döntöttek. Természetesen a film premierje is csúszni fog, és így azt sem tudjuk, mikor várható az új premier időpont, de az már most biztos, hogy a film nem érkezik 2017. február 17-én, ahogy azt ezelőtt tervezték.

Nagyon nem örülök a hírnek, és nem azért mert Dylant hibáztatom, hisz nem tehet arról, ami történt, hanem mert már így is sokat kellett várni a harmadik filmre, és ha belegondolok, hogy még ki tudja mennyit kell várnunk, akkor kissé ideges leszek. Nem jó hír, mert így ki tudja mikor tudják megint összegyűjteni a színészeket és a stábot, hogy végre leforgathassák a filmet, lehet hogy hónapokba, vagy akár egy évbe is telhet. Nem akarok senkit se riogatni, de sajnos tényleg nehéz összeegyeztetni a színészek és a készítők időbeosztását.

Mindenesetre, most ez a helyzet, gondoltam erről mindenképp tudnotok kell. Nem tehetünk mást, minthogy elsőnek kibosszankodjuk magunkat a sok szerencsétlenség miatt, ami a Halálkúra filmet akadályozza, aztán pedig bizakodunk, hogy minél hamarabb sort tudjanak keríteni a forgatásra. Amint lesz valami infó vagy új fejlemény, hozni fogom nektek. Addig is legyetek jók! :)

8 megjegyzés:

  1. O jaj! Ez tenyleg nem egy kellemes esti bejelentés.Dylan...

    Pedig reménykedtem,hogy nyár végén megkapjuk az első ízelítőt a filmből de igy ugrott. Orulnek,ha jovore evvege felé megkapnak. De sajnos igazad van nem olyan egyszeru ez. Gondolom most Dylan-nak hatalmas bűntudata van,hogy miatta csúszik meg minden mas miatt is

    VálaszTörlés
  2. Valójában számítottam rá. Több mint egy hónapja nincs semmi hír, és szinte érezni lehetett a levegőben, hogy nagyon bizonytalan a helyzet. Hát, nincs mit tenni. Várnunk kell (megint).

    VálaszTörlés
  3. Az a helyzet, hogy pont miután több ilyen ifjúsági filmadaptáció bedőlt, nekem vannak félelmeim, hogy egyáltalán megcsinálják-e a folytatást. Én kíváncsi lennék rá, mert nekem a Tűzpróba filmes verziója jobban bejött, mint a könyves, de ezzel meg sokan nem így vannak.
    Remélem, minden rendben lesz és tényleg csak a türelmünkre van szükség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd Ancsi! Már erről is olvastam néhány helyen, hogy sokan attól félnek, nem is lesz semmi a 3. filmből. Nem is mertem már beleírni a bejegyzésbe, pedig ettől én is félek. :(
      Én még bizakodok addig, amíg be nem jelentik a film kaszáját.

      Törlés
    2. Nem vészmadárkodni akartam, mert Veletek vagyok, szurkolok a 3. filmért! Csak igen: én is félek ettől picit. De bízom benne, hogy a sokak várakozása eljut a stúdióhoz és nem offolják az egészet!!

      Törlés
  4. Nem fogok eret vágni ha csúszik, csak csinálják meg! :/

    VálaszTörlés
  5. #findthecure Sziasztok tegnap neztem meg Az Útvesztő elso reszet , nagyon bejott.Epp az elobb fejeztem be a masodikat es most hogy varom a harmadikat kiderul , hogy kesik :( na mindegy mindenkinek kitartast :)

    VálaszTörlés