2015. október 27., kedd

20 napos Az Útvesztő kihívás: 4. nap


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK a megjelent négy könyvre és a két eddigi filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

4. nap: Kedveled Thomas karakterét, mint főszereplőt és narrátort? Ha nem, akkor szerinted kinek kellett volna a főszereplőnek lennie?

Anna:
Thomas sosem volt a nagy kedvencem, de ez csak velem van így, mert én sosem a főszereplőket szeretem. Nekem Minho a nagy kedvencem, és Newt, mégis úgy érzem, hogy egyikük se lett volna jó főszereplő, se pedig jó narrátor. A főszereplőnek egy Thomas típusú fiú kellett, aki lelkiismeretes, aki keresi a válaszokat, aki kicsit szürke, és akinek a helyébe így sokan bele tudjuk képzelni magunkat. Minho és Newt varázsát pedig éppen az adja, hogy nem látjuk a gondolataikat, hogy nem ismerhetjük ki őket teljesen.

Cassie:
Nincs semmi bajom Thomassal, tipikus főszereplő. Igaz nem olyan egyedi, mint mondjuk Katniss, de fogalmazzunk úgy, hogy megfelelő a célra. Megszoktam, hogy Thomas szemszögéből látjuk a dolgokat, így el sem tudnám képzelni, hogy más lenne a trilógia narrátora. Esetleg amolyan Az Útvesztő trilógiát kiegészítő kis könyvként szívesen elolvasnám a történetet Minho vagy Newt szemszögéből.

4 megjegyzés:

  1. Kevés olyan történet van, ahol a főszereplő a kedvenc karakterem, de "Az Útvesztő" - trilógia pont ezek közé tartozik. Kedveltem Thomas-t az első résztől az utolsóig, bár tény, hogy nem mindig értettem vele egyet, és talán sokszor másként is cselekedtem volna, mint Ő. A filmekben még rátesz egy lapáttal, hogy Dylan alakítja, lévén a 2 kedvenc férfi színészeim egyike. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is csak azt tudom mondani amit ti, olyan nem imádom de nem utálom szereplő. Mindenhova kell egy ilyen karakter mint ő, legtöbbször (mint itt) főszereplőként. De egyetértek én is, sokkal jobb így, mintha Newt vagy Minho lett volna, pedig őket a többség mindig jobban kedveli, de jó hogy ők kicsit felfedezetlenebbek maradtak. Mindenesetre tényleg semmi bajom vele, nyilván nem mindig értettem vele egyet (Teresa esetében sem, mint említettem a 3. napon) de egy teljesen szimpi karakternek tartom, és tartottam mindigis.

    VálaszTörlés
  3. Én mindig szerettem Thomast mint narrátor. Bár nem éppen egyedi karakter de nekem még így is tetszett. Talán mert kevés olyan könyvet olvastam Az Útvesztő trilógia előtt ami nem lány szemszögéből van írva.

    VálaszTörlés
  4. Thomas tökéletes narrátor. Tipikus főszereplő mindenki bele tudja élni magát. Számomra ő olyan mint Percy Jackson vagy éppen Katniss Everdeen. Mindegyiköjüket kedvelem de nincs bennük semmi olyan plusz amitől jellegzetes karakterek lennének. Arra ott vannak a többiek körülöttük.

    VálaszTörlés