2015. április 25., szombat

Szavazás: Melyik legyen az új fejléc?


Mint biztos emlékeztek rá, már több mint két héttel ezelőtt írtuk ki a fejléctervezős felhívásunkat, melyben arra kértünk titeket, vagyis pontosabban azokat, akiknek van hozzá kedve, kreativitása és szabadideje, hogy tervezzetek nekünk egy új fejlécet az oldalra, amit a hamarosan bekövetkező dizájnváltáskor raknánk majd ki.

Nem számítottunk sok munkára, de azért érkezett néhány, amit nagyon szépen köszönünk nektek. :) Aggódtunk is, hogy mi lesz velünk, ha senki se küld, mert egyikünk se valami nagy photoshop mester, de azért csak megoldottuk volna valahogy. Mindenesetre küldtetek be néhány fejlécet, vagyis van mi közül választani. Azt írtuk a felhívásban, hogy mi fogunk dönteni a munkák közül, de sajnos ez nem jött össze, mert nem tudtunk húgommal közös nevezőre jutni, így gondoltuk mégis szavazásra visszük a dolgot, és akkor döntsetek ti. (Látjátok, ilyen hátránya lehet annak, ha ketten vezetnek egy oldalt. :)

Megmutatjuk nektek a beérkezett munkákat, és ti szavazhattok róla, hogy melyik kerüljön ki az oldalra. Április végéig kint marad a szavazás, annyi idő bőven elég a döntéshez, és amelyik fejléc a legtöbb szavazatot kapja tőletek, az kerül ki az oldalra meghatározatlan időre, mikor elérkezik a dizájnváltás. (Ez valamikor májusban lesz előreláthatólag.)

Az alábbi munkákat kaptuk tőletek: :)

1. FEJLÉC


2. FEJLÉC


3. FEJLÉC

Az oldalsávban felülre kirakott szavazásnál tudjátok kiválasztani a nektek legjobban tetsző munkát. Hajrá, várjuk a véleményeteket! :)

13 megjegyzés:

  1. Nekem a 2. nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a második jön be

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a második tetszik! :) (de a többi is nagyon jó)

    VálaszTörlés
  4. Én is küldtem be fejlécet:( ez azt jelenti hogy nem tetszett vagy csak nem érkezett meg, esetleg ossz e-mailre küldtem?:c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsina!

      Nem kaptunk tőled fejlécet, ha megérkezett volna, biztosan kitesszük. :)
      Melyik címre küldted?
      Ha gondolod küldd át még egyszer ide: mindenamidestiel@gmail.com

      Üdv,
      Cassie

      Törlés
    2. arra az e-mail címre küldtem el de megpróbálom mégegyszer

      Törlés
    3. Nah, most újra elküldtem remélem megérkezett sikeresen:)

      Törlés
  5. Én nem találom a szavazás gombot. :( Ezért nem tudok, de ha megtennétek számítsatok bele az elsőbe. Az 1. fejlécre szavazok.

    VálaszTörlés
  6. Nem találom a szavazás gombot, de az 1. fejlécre szavazok. Szerintem az lett a legjobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fent lehet szavazni a bal oldalsó sáv legtetején. :)

      Törlés