2015. október 6., kedd

Tűzpróba film információk és eredmények


A mai napra egy kis összesítéssel készültem, ha nem bánjátok. Lassan már három hete vetítik mindenhol a Tűzpróba filmet, és nyugodtan kijelenthetjük, hogy már mindenki látta, aki akarta. Szerettem volna várni egy kis időt, és aztán újra összegezni a film eredményeit, mint nemzetközi és mind magyar viszonylatba, így hoztam néhány adatot csak úgy érdekességként.

A film jelenleg 147 milliót hozott a tengerentúlon összesen, világ viszonylatban pedig épp a 211 millió dollárnál tart. Ahhoz képest, hogy 61 millió dollár volt a teljes költségvetés, ez igen szép eredmény.


A külföldi film értékelő oldalakon jelenleg az alábbi eredményeknél tart:
Rottentomatoes: 50%
IMBD: 10/7
Metacritic: 10/43
Cinemascore: B+ (A+és F skála közt)

Hát igen, a Tűzpróba film már nem aratott olyan osztatlan sikert, mint az elődje, jóval rosszabb értékeléseket kapott. (Valamilyen szinten megértem, nekem is még mindig jobban tetszik az első film. :))

A magyar fogadtatás tekintetében ez az eredmény született a mai napon nézve:
Port.hu: 10/6,4
Filmkatalógus: 5/3,32

Nálunk is erős közepesre értékelték a hazai nézők a két nagyobb film értékelő oldalon.

2 megjegyzés:

  1. Megneztem ujra a napokban a filmet es feltünt egy furcsaság. A csapatban volt egy kissrác aki veluk tartott,de egyszer csak eltunt a filmből. Nem ertem. Meg az első halál eset előtt. Ti is észrevettétek? Linkelnem a kepet de telorol vagyok
    De azon rajta van still foto amikor Thomasek Patkanyember elol menekulnek a csapajton keresztül. Serpenyő mellett all

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma sos eszre vette? :) (megszoktamhogyittsosemvalaszolbak)

      Törlés