2014. november 20., csütörtök

Az Útvesztő kihívás: 2. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

2. nap: Ki a kedvenc szereplőd és kit nem kedvelsz a történetből?

Anna:

Ha egyetlen embert kell választani, akkor azt mondom, hogy Minho a kedvencem, de ha többet is lehet, akkor ő és Newt a kedvenceim. Szerintem senkinek se kell elmagyarázni, hogy miért őket bírom a legjobban. Hogy kit nem kedvelek? Nem is tudom... igazából senkit se utálok, Newton és Minho-n kívül a többiek számomra semleges karakterek. Vagyis sem nem kedvelem, se nem utálom őket.

Cassie:

Szerintem nincs olyan ember itt az oldalon, aki ne tudná rólam, hogy a kedvenc szereplőm Newt. Az Útvesztőben imádtam, mert tetszett a barátságuk Alby-val meg, hogy vicces és kedves volt mindenkivel. Aztán a Tűzpróbában iszonyatosan lecsökkentette James a karakter jelenlétét, így előtérbe került a másik kedvencem Minho, akit a második könyvben még jobban megszerettem, amikor erős és határozott vezető lett és a barátsága is jobban elmélyült Thomassal. Az elsőben is szerettem, de ott inkább Newt iránt volt nagy a szerelmem. Így a kedvenc szereplőmnek nem tudok csak egy nevet mondani, ezért kettőt teszek: Newt és Minho.
Hogy kit utálok az már nehezebb kérdés, mert igazából senkit nem utáltam sem Az Útvesztőben, sem a Tűzpróbában. Maximum ellenszenves volt Gally az első részben, a 2.-ban meg Jorge, amikor meg akarta ölni Minho-t, de egyiküket sem utáltam úgy igazán. Azt hiszem nincs olyan szereplő, akit utálnék, ha valaki irány érzek is gyűlöletet az maximum a VESZETT lehet.

20 megjegyzés:

  1. Nekem a kedvenc szereplőim Minho és Gally (nem tudom mindenkinek ellenszenves de szerintem nagyon jó karakter.) Az első részben senkit se utálok a másodikban viszont jorge-t nagyon nem kedvelem

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindenképp Newt a kedvenc karakterem, sajnáltam hogy a tűzpróbán nem kapott túl sok részt, remélem wes nagyobb hangsúlyt fektet majd bele. Az első részben nem utáltam senkit, de a tűzpróbán Minho és Jorge húzott néha fel, Minho a felelőtlen hozzá állása miatt többször is kis hijján megölette az egész csapatot, Jorge meg dgyszerűen bunkó és veszélyes jelenség volt.

    VálaszTörlés
  3. Első pillanattól Newt.
    Természetesen előbb olvastam a könyvet a film megnézésénél, és Newt-ot a kezdettől fogva imádtam. Ő több, mint kedvenc.
    Benne a stílusa, a kis "szerény vagyok, de tudok nagyot is szólni"; az, hogy megbecsüli és tiszteli a barátait; hogy mindenkivel jó a kapcsolata; hogy mindenkin segíteni próbál, ám pont, hogy ő az, aki a legsérültebb belül, azaz kissé depresszív; a fantasztikus dumái (imádom*-*); hogy Thomas-t Tommy-nak hívja; -fogott meg iszonyatosan. :) (de még sorolhatnám 300 napig a többi okot)
    Nem tetszett, hogy ennyire háttérbe lett szorítva a Scorch Trials-ben, hiszen ő az egyik legérdekesebb,és legösszetettebb karakter -számomra. Nem tudom kifejezni, hogy mennyire imádom <3

    A másik kedvencem Minho!
    Egyszerűen dőlök a beszólásaitól, hatalmas figura! :D
    Kész vagyok tőle! A reakciói, a heves, megfontolatlan, ám ravasz jelleme, nagyon csípem :D

    Eddig sosem tudtam arra a kérdésre válaszolni, hogy "Ki a példaképed?", de mostmár bátran fogom rávágni, hogy Newt és Minho. :D

    Mindenki Gally-t mondja ellenszenves, meg utálatos karakternek, de nekem -ha nem is a szívem csücske, de - nem volt vele különösebb problémám. Az egyedüli ellenszenves karakter számomra Brenda. Nem tudom kifejteni, hogy miért, egyszerűen csak irritál. De nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen egyetértek *-* bár én még hozzátenném talán Thomast és Gallyt, de a kedvenc akkor is Newt marad *-* *-*

      Törlés
  4. Kedvenc egyértelműen Newt *.* Humor, szerénység ugyanakkor vezető is tud lenni. Segítőkész, cuki. Imádnivaló karakter. (De azért Minho is kedvenc :) )
    Ellenszenves: Gally. Bár tudjuk, hogy ő is csak egy báb, de hát mégsem zártam a szívembe a viselkedése miatt.

    VálaszTörlés
  5. Kedvencek egyértelműen Newt és Minho (fő a változatosság :D ). Ha csak egyet választhatok, akkor Newt.
    Kedvenceim közé azért nem sorolnám, de bírom Gally-t is, bár néha szívesen bementem volna a történetbe, hogy felpofozhassam.
    Utálni nem utáltam senkit, viszont nekem (is) ellenszenves volt Brenda. Nem mintha nagy Teresa párti lennék, de ő nekem azért szimpatikusabb volt.

    VálaszTörlés
  6. Én bent nagyon nem bírom valamiért....
    a kedvenc karakterem pedig newt!

    VálaszTörlés
  7. Az én kedvencem Minho és Chuck nos eplenszenves adakterem nincs szerintem mind jók voltak

    VálaszTörlés
  8. Nekem egyértelműen Newt és Chuck. Aki még nekem ellenszenves az Gally.*-*

    VálaszTörlés
  9. Newt!<3 love Newt. Ki se fejtem mért. Könyvben senki se ellenszenves, de a filmben Thomas! Minden jót az ő nyakába varrnak pl. az ellenszer.

    VálaszTörlés
  10. Kedvenc: Minho! :) Szerintem abszolút ő a legjobb karakter, nagyon nagyok a beszólásai
    Kit utálok? Thomast is eléggé, de Brendát sokkal jobban. Hogy miért? Idegesítő, álszent, és egy r...szajha.

    VálaszTörlés
  11. Az első perctől kezdve beleszerettem Newt karakterébe, egyszerűen tökéletesnek tartom az egész személyiségét. Igazából szerintem nagyon nem kell kifejtenem hogy miért is szeretem annyira, de egyszerűen ha róla beszélnek vagy ő beszél, mindig megmosolyogtat. Így egyértelműen Newt karaktere vált legnagyobb kedvencemmé. Aztán jött Gally. Valamiért attól fogva hogy az író megemlítette, fogalmam sincs mért de megkedveltem, mindazok ellenére hogy milyen volt a többiekkel. Egy részből teljesen megértem, hisz ő igazából félt. Látta Thomas -t mielőtt Változó lett volna és ez megfélemlítette, hogy ő tönkreteszi a tisztársak sorsát. !SPOILER! a könyv harmadik részébe elmondhatatlanul boldog voltam hogy Gally visszatért, és a könyv végére szerencsére kiderült hogy nem rossz ember, és sosem volt az. Minden ellenére Thomasék mellé állt, és meg is menekült. Imádom. A harmadik kedvencem pedig Minho, egészen biztosan rábíznám magam, nagyon erős, és tetszik hogy ennyire elmélyült a kapcsolatuk Thomassal. A gúnyos vigyor és a beszólásai lehengerlőek, nem is kell vitatni. Úgyhogy Newt után a két legnagyobb kedvencem Gally és Minho. És hogy kit utálok? Igazából senkit, olyat tudok csak mondani, aki nem szimpatikus, az pedig Brenda. Ennyi :)

    VálaszTörlés
  12. Az első könyvben nem volt kedvencem, max Teresa, de a második könyvben eléggé lerontotta az imidzsét :'D De, (ne mtudom miért) most valamiért imádom Jorget :D

    VálaszTörlés
  13. Nekem Thomas a kedvencem, utána Minho és Newt. Az 1. részben Teresát is szerettem, de kár, hogy utána megutáltatta magát... :( Akit utálok még: a patkányképű ember, a B csoport fiúja (most hirtelen nem jut eszembe a neve, talán Arish?) és Brendát se sikerült megkedvelnem kicsit se...

    VálaszTörlés
  14. Newt a kedvenc szereplőm. Nagyon összetett szereplő sok tulajdonnsággal. Nagyon szimpatikus számomra. Tetszik, hogy a barátait összetartja és lelket önt beléjük. Nem az a tipikus kitalált szereplő, aki tökéletes és minden sikerül neki. Igazi emberi tulajdonnságokkal felruházott karakter. Látszódik rajta, hogy próbálkozik legyőzni a depressziót és néha ő is elveszti a reményt. Annyira haragudtam az íróra, hogy (SPOILER KÖVETKEZIK) a könyv végén meghalt (SPOILER VÉGE).
    Teresát is szeretem, met sok mindent feláldozott Thomasért. És tényleg nagyon szerette őt.
    Brendát nem kedvelem egyáltalán. A viselkedése és anyomulós stílusa miatt.

    Üdv, RainbowCloud

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! :)

    Film: Thomas (Dylan miatt, mert első szereplése óta imádom!)
    najó, mindenki.

    Könyv: szintén mindenki.

    Igen Gally is. Ő neki is meg vannak a ,,szépségei". Lehet Őt is szeretni. Nem értem miért kell a kicsit durvább szereplőket utálni? Mindennek meg van az oka..

    VálaszTörlés
  16. MINHO MINHO MINHO !!!!!!!!!!!!! Imádom , annyira jó hogy nem nyeli le a sértéseket és neki nincs főnök , szabad és nagyon helyes ( legalábbis az én elképzelésem szerint ) és ha ő is meghalt volna , akkor mindenkit kinyírok!!!! Tehát egyszóval: MINHO !!!!! Mindenkit szeretek de valahogy Alby nem volt szimpi de végül megkedveltem meg sajnáltam is! A Patkányembert (Janson) utálom ! És fura de Ava Paiget bírom!

    VálaszTörlés
  17. Én Newt karakterét kedvelem igazán szerintem nem kell elmagyarelmagyarázni miért....akit utálok vagy inkább szebben nem kedvelem az pedig....Gally

    VálaszTörlés
  18. Akit szerettem az Minho és Newt volt akit pedig utaltam az Gally. Sírva röhögtem amikor az 1.részben Minho lerendezte...😁

    VálaszTörlés
  19. Az én kedvencem Tomas akit pedig nem szeretek az gally

    VálaszTörlés