2015. október 2., péntek

Thomas, Ki Hong, Jacob, Katherine és Nathalie új fotósorozatai (+videók)


Nem is olyan régen már megosztottam néhány képet itt Ki Hong és Jacob új fotósorozatából. Most mindkettőhöz kaptunk egy-egy videót is, amit szintén szerettem volna hozni. Valamint Thomasról megint egy új fotósorozat került elő, Katherine az új Seventeen magazinban fog pózolni, míg Nathalieról szintén a Teen Vouge részére készültek képek.

Jacob korábbi fotói a Teen Vouge újság számára készültek. Ehhez ezt a videót találtam.


Aztán ezen felül Jacobról egy másik fotósorozat is előkerült, ami az Interview Magazine részére készült. Ebből egy kis ízelítő:





További képek ITT érhetők el.

Emellett egy másik fotósorozatból is találtam képeket róla, ami a Wonderland magazinnak készült.




Míg Ki Hong fotói a Bello magazin részére. Erről hoztam egy videót és néhány képet is a fotósorozatból.





További képek ITT érhetők el:


Thomasról pedig egy újabb fotósorozat került elő, ebből néhány kép.




Aztán Thomasról időközben egy másik fotósorozat képei is felkerültek, ami a Zoo magazinnak készült. Ebből is hoztam néhány képet.




További képek ITT.

Katherine az októberi Seventeen magazinban fog feltűnni.


Nathalie pedig az októberi Teen Vouge-ban fog feltűnni.



További képek ITT érhetők el.

Képek forrása ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése