2016. június 29., szerda

VESZETT AKTÁK HETE: 3. nap


Tovább folytatjuk ezt a hetet és ma is hozom az újabb részletet a The Maze Runner Files-ból. Fogadjátok szeretettel! :)


3. részlet:

VESZETT Feljegyzés, Dátum: 231.5.4, Pontos idő: 13:43
CÍMZETT: Munkatársak
FELADÓ: Kevin Anderson, Kancellár
TÁRGY: Búcsú

Elnézést kell kérnem, hogy csak egy jelentést vagyok képes küldeni önöknek, és nem személyesen veszek búcsút, azonban nincs más választásom. A Kitörés beférkőzött az elmémbe, minden cselekedetemben jelen van immár, zavaros és kilátástalan. Még a megfelelő búcsú reményében sem fordulok az Áldáshoz, ez az én döntésem.
Érzem a kínt, míg ezeket a szavakat gépelem. Legalább még képes vagyok józanul írni és módosítani a kis ablakban, tőlem balra.
Sokat gondolkodtam azon, hogy miért épít le a vírus ilyen gyorsan és kíméletlenül, de nem jutottam eredményre. Majdnem az összes eredeti fertőzött csapatnál gyorsabban romlik az állapotom. De lényegtelen. Benyújtottam a felmondásom, és Ava Paige készen áll rá, hogy átvegye a VESZETT irányításáért felelős pozíciót. A Végső Jelöltek régóta készen állnak rá, hogy megteremtsék a kapcsolatot köztünk és a leendő vezető között, és Ava beleegyezett, hogy az igazi vezetés a Végső Jelöltek vállán nyugszik.
Jó kezekben vagyunk, és továbbra is jó kezekben leszünk. A nemes törekvés, melyen tíz éve fáradhatatlanul dolgozunk, el fogja érni a célját. Minden erőfeszítés, minden élet sokszorosan megtérül. Megtaláljuk a gyógymódot.
Személyes mondanivaló kerekedett végül ebből a feljegyzésből. Köszönetet szeretnék mondani az önök kitartó barátságáért, odaadásáért, és az együttérzéséért ilyen nehéz körülmények között is.
Engedjenek meg egy utolsó figyelmeztetést: ne harcoljanak a végzet ellen. Csak rosszabb lesz. Én is beleestem ebbe a csapdába, és ezerszer megbántam. Távozzanak, és vessenek véget a szenvedésnek.
Így is túl sokan szenvednek.
Viszontlátásra.



VESZETT Feljegyzés, Dátum: 231.5.5, Pontos idő: 07:16
CÍMZETT:
FELADÓ:
TÁRGY:

Már csak két ujj van hátra.
Két ujjal írtam a hazugságokat a felmondásommal kapcsolatban.
Ez az igazság.
Gonoszak vagyunk.
Hiszen ezek csak gyerekek.
Gonoszak vagyunk.
Be kell fejeznünk, engedjük át a világot a Muncsiknak.
Hogy is játszhatnánk Istent.
Nem tehetjük ezt gyerekekkel.
Gonosz vagyok… és ti is azok vagytok.
Két ujj kiálltja az arcomba az igazságot.
Hogy lehettünk képesek hazudni az utódainknak?
Olyan reménnyel áltatjuk őket, amely nem is létezik.
Mindenki meg fog halni.
Bármi történjék is.

Győzzön a természet.

*A fordításért hálás köszönet Ákosnak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése