2016. június 21., kedd

Teen Choice Awards 2016: 5 jelölést kapott a Tűzpróba film!


Idén is megtartják nyáron a Teen Choice Awardsot Amerikában július 31.-én. Számunkra ez azért lehet fontos, mert a Tűzpróba filmet és a színészeket több kategóriában is jelölték, épp ezért mindenképp szerettem volna írni erről egy posztot. Sajnos mi Magyarországról nem szavazhatunk, de azért nyomon követhetjük majd a díjátadó alakulását, és ha a színészeink közül valaki tiszteletét teszi az eseményen, akkor új képekre és videókra is számíthatunk elvileg.

Messze van még a július 31, de azért hozom a jelöléseket, hogy képben legyünk a dolgokkal.

Legjobb film (akció/kaland)
  • Deadpool
  • A tenger szívében
  • Az Útvesztő: Tűzpróba
  • Spectre: A fantom visszatér
  • A Beavatott 3.: A Hűséges
  • A dzsungel könyve

Legjobb filmes színész (akció/kaland)
  • Chris Hemsworth (A tenger szívében)
  • Dylan O'Brien (Az Útvesztő: Tűzpróba)
  • Neel Sheti (A dzsungel könyve)
  • Ryan Reynolds (Deadpool)
  • Theo James (A Beavatott 3.: A Hűséges)

Legjobb filmes színésznő (akció/kaland)
  • Charlotte Riley (A tenger szívében)
  • Kaya Scodelario (Az Útvesztő: Tűzpróba)
  • Lea Seydoux (Spectre: A fantom visszatér)
  • Morena Baccarin (Deadpool)
  • Shailene Woodley (A Beavatott 3.: A Hűséges)

Legjobb filmes gonosztevő
  • Daniel Brühl (Amerika Kapitány: Polgárháború)
  • Adam Driver (Star Wars VII. Ébredő erő)
  • Jesse Eisenberg (Batman Superman ellen: Az igazság hajnala)
  • Aidan Gillen (Az Útvesztő: Tűzpróba)
  • Charlize Theron (A vadász és a jégkirálynő)
  • Ed Skrein (Deadpool)

Legjobb filmes "kémia"
  • Thomas Brodie-Sangster, Dylan O'Brien (Az Útvesztő: Tűzpóba)
  • Robert Downey, Jr., Scarlett Johansson, Don Cheadle, Paul Bettany & Chadwick Boseman (Amerika Kapitány: Polgárháború)
  • Chris Evans, Sebastian Stan, Anthony Mackie, Elizabeth Olsen & Jeremy Renner (Amerika Kapitány: Polgárháború)
  • Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson (Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 2.)
  • Daisy Ridley, John Boyega (Star Wars VII: Az ébredő erő)
  • Shailene Woodley, Theo James (A Beavatott: A Hűséges)

Az utolsó kategórián jót mosolyogtam. Egyébként elég erős mindegyik mezőny, így nem is tudnám hirtelen megtippelni, hogy van-e esélyünk valamelyikben győzni, de a remény hal meg utoljára, igaz?

Forrás: X, X

6 megjegyzés:

  1. Mondjuk az utolsó kategóriára a legjobb filmes kapcsolat kicsit odaillőbb lenne.

    VálaszTörlés
  2. Ja, és még valami: azért én örülök, hogy a THG a sci-fi/fantasy, ez meg az akció/kaland kategóriában indul legtöbbször, így legalább nem ellenfelek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Ancsi... ennek én is nagyon örülök, mert ha a THG az ellenfelünk lenne, akkor semmi esélyünk nem maradna, az biztos. :)

      Törlés
    2. Ebben nem vagyok biztos (bár, lehet, de inkább a hype miatt, én személy szerint szeretek egyszerre több dolgot is kedvelni, mintegy holtversenyben ;) - de így mindkét sorozatnak van lehetősége megállni a helyét/elismerést szerezni a saját kategóriájában.

      Törlés
    3. Hát én biztos vagyok. :)
      Mondjuk még szerintem is jobb a THG, tehát nem bánnám a győzelmét, hanem még örülnék is neki. Szeretem én Az Útvesztő könyveket, az egyik kedvenc könyvsorozatom, de még én is tudom/látom, hogy Az Éhezők Viadala egyértelműen jobb nála. :)

      Törlés
  3. Jól láttam hogy Az útvesztő tűzpróbában felbukkant Jennifer Lawrece?

    VálaszTörlés