2016. június 24., péntek

Kivel mi a helyzet manapság: Kaya és Thomas


Dylan a leghíresebb a színészgárdából így róla mindig több infót lehet találni, vele valahogy jobban foglalkoznak az újságok és az internetes oldalak. A többiek után is nézelődtem egy kicsit és próbáltam keresgélni friss híreket az utóbbi hetekből, hónapokból, de mivel róluk alig találtam valamit, így gondoltam kettesével fogom összegezni a lényeget.


Kezdjük akkor Kaya-val. Kaya az utóbbi hónapokban egyáltalán nem forgatott, aminek egyszerű oka van. Tavaly decemberben ment férjhez Benjamin Walkerhez, utána meg gondolom élvezték házas életük kezdeti örömeit és ahogy nem olyan régen kiderült, Kaya alig pár hónappal az esküvő után máris teherbe esett első gyermekével. A Halálkúra forgatása lett volna az egyetlen munkája, de mivel azt elhalasztották, így még szabad lesz egy ideig és kérdés, hogy eztán fog-e egyáltalán dolgozni vagy sem a terhessége miatt. (Én kétlem. Úgy tudom a közeljövőben nincs más forgatás a láthatáron, utána meg már nem is tud, amíg meg nem szül.)

Idén nem fog filmje megjelenni, de elvileg jövőre kettő is várható, amiknek épp ideje lenne már, hogy kijöjjenek a moziban. A Karib tenger kalózai ötödik része, ami elvileg 2017 május 26-ra várható, ha nem tolják el újra, ezen kívül pedig a Moon and the Sun című filmje, amit szintén elég régóta tologatnak már. (Egyébként az utóbbi film forgatásán ismerkedtek meg a férjével.)


Thomas is abszolút eltűnt manapság és alig lehet hallani róla. Neki is csak a Halálkúra forgatása lett volna az évad első felében, de hát abból nem lett ugyebár semmit. Az év második felére nem hallottam még semmilyen új szerepről, filmről vagy sorozatról, amivel kapcsolatban szóba került volna a neve.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése