2016. július 11., hétfő

Halálkúra film rajongói poszterek


Sajnos elég messze van még a film a balszerencse miatt, ami a forgatást érte, így több mint másfél évet kell még várnunk a premierre. Nemrég azonban eszembe jutott, hogy milyen jó lenne összegyűjteni egy helyre a filmhez készült rajongói posztereket, így kutakodni kezdtem online. Sajnos nem találtam olyan sokat, mint amire számítottam, de amire ráleltem, azt hozom nektek. Kinek melyik tetszik a legjobban?








Ha ti is találtok még valahol, akkor küldjétek el nekem emailben, vagy ha készítetek sajátot, akkor azt is megoszthatjátok velem és szívesen kirakom az oldalra. :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem az első es a negyedik ami igazan tetszenek. Illetve az utolso elotti sem rossz de valami hianyzik onnan nekem��
    Neked melyik tetszik?

    VálaszTörlés