2014. január 21., kedd

Ismerd meg a film színészeit: Thomas Brodie-Sangster

Thomas Brodie-Sangster alias Newt


Thomas 1990, május 16-án született Londonban.

Hosszú és változatos filmlistával büszkélkedhet, és televíziós munkái is elismertek úgy az Egyesült Államokban, mint az Egyesült Királyságban.

Eddigi legismertebb szerepei:
  • A Phineas and Ferb című Disney sorozatban ő a szinkronhagja Ferbnek
  • 2003-ban a Hitler: A gonosz születése című filmben ő játszotta a 10 éves Hitlert
  • 2005-ben A varázsdada című filmben Simon Brownt játszotta
  • 2006-ban a Trisztán és Izolda című filmben a fiatal Trisztánként tűnik fel
  • 2007-ben szerepelt a Doctor Who-ban, mint Tim Latimer
  • Ferbnek kölcsönzi a hangját a Disney Phineas és Ferb debütáló animációs sorozatában
  • A Trónok Harca 3. és 4. évadában Jojen Reed karakterét formálta meg
Érdekesség róla:

  • Az Igazából szerelem című filmben másodunkatestvérével Hugh Granttel játszott együtt.

11 megjegyzés:

  1. Nekem ő az egyik kedvencem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint Newt? Vagy a színész, Thomas Brodie-Sangster? :D (kicsit zavaró ez a Thomas-Thomas :DD)

      Törlés
  2. Imádom<3 Őt is és a szerepet amit kapott :) és igen,kicsit zavaró ez a Thomas dolog :D

    VálaszTörlés
  3. Thomas Brodie-Sangster a kedvenc színészem,Newt meg a kedvenc szereplőm :D
    Luv,luv,luv :3
    Remek a cikk,bár én említettem volna a Nanny McPheeben a szereplését,mert szerintem az én korosztályom a legjobban abból ismeri (persze nem kötöszködni akarok)
    Kösznjük az ismertetőt,meg egyáltalán a Magyar Rajongói Oldalt!!
    <3 Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Örülök, hogy ennyire szereted őt, csak így tovább, legyünk minél többen, mert megérdemli. :)
      Frissítettem az adatlapját az általad említett filmmel. ;)

      Törlés
  4. Imádom!A filmben Newt és Minho a kedvencem,de a való életben egyértelmű, hogy őt jobban imádom,mert az egyik kedvenc színészem!Nagyon ügyik vagytok,csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. Thomas a kedvenc színészem, szerintem ő a legjobb. A stílusa lehengerlő, és nagyon intelligens is. Amikor először láttam őt a filmben, nem vettem észre őt, mint mellékszereplő. De miután elolvastam a könyveket, beleszerettem Newt karakterébe <3 Egyszerűen lehengerlő, és a története nagyon jól ki van dolgozva. (Aki már olvasta 1-3-ig a könyveket, az érti :) ) Bár a könyvbeli leírás egy kissé eltér Thomastól, ez nem annyira szembetűnő, mert a beszédstílusával tökéletes kiegészíti az apróbb hiányosságokat.
    Jaj és az a brit akcentus *-*<3
    Alig várom hogy lássam őt a TST-ban!
    Thomas egy hihetetlenül tehetséges színész, és egyben a példaképem is :)

    Ezért ő a kedvencem <3

    VálaszTörlés
  6. Hát..... mit is mondhatnék? IMÁDOM!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Szia,tudnál még Thomasról érdekességeket hozni minden mrnnyiségben!!?? ♡ csodálatos az oldal!

    VálaszTörlés