2014. január 30., csütörtök

Az Útvesztő könyvsorozat külföldi borítói (3. rész)

Ebben a posztban, csak a harmadik könyv különböző borítóit mutatom be. 

DE!

Előre jelzem, hogy mivel még nem jelent meg Magyarországon a 2. és a 3. kötete a sorozatnak, nem olvastam őket (a fő történetszál van csak meg), így tényleg csak a borító "szépségét" próbálom értékelni attól függetlenül, hogy az kapcsolódik-e a történethez.


Eredeti (USA):


Ahogyan az előző kettőnél, ebben az esetben is szerintem valamilyen - a könyv szempontjából releváns - helyszínt ábrázol a borító, de mivel nem olvastam a 2. és a 3. részt, nem tudom biztosra mondani.
Nekem tetszik, az amerikai borítók közül ez a legjobban.
4/5 pont

UK:


Az angol borítón egy "ajánlás" is található, vagyis, hogy "Az Éhezők Viadala rajongóinak kötelező olvasmány". Ahogyan azt eddig mindig leírtam, most is megteszem: nem tetszik, túl egyszerű az én ízlésemnek.
2/5

German:


A német borítón a szokásos címcsere, Death Cure helyett "In der todeszone", vagyis A halálos zónában. A németek állandó címcseréjét továbbra sem értem, de ők biztosan.
A képen állítólag Thomas látható.
Eddig ott ütöttem-vertem a német borítót ahol értem, de a 3. résznél már odáig jutottam, hogy megtetszett. Persze itt sincs meg a könyv hangulata (ahogy az eddigiekben sem) és ez a borító kicsit creepy-re sikeredett, de szép zöld a háttér (mondjuk nem értem, hogy miért nem az elsőé volt ilyen és lehetett volna a 3. részé kék, de ki vagyok én, hogy ezt megmondjam?) és a borítón látható fiú is itt néz ki a legnormálisabban. Persze fekete hajú és teljesen az ellentéte Thomasnak, de mint fiú nekem bejön, szóval legyen mondjuk:
4/5 pont (de csak mert ez a legjobb a 3 német könyvborító közül)

Spanish/Portugues:


És akkor itt van ez a szépség, a spanyol/portugál borító, amit egyszerűen imádok! Tetszik a színvilág, a kép és, hogy olyan rejtélyes, imádom!!!
5*/5

Indonese:


Hát az indonéz borító elég lepusztultra sikerült, nem tetszik, bár a dombornyomás továbbra is nagyon szép. Viszont semmi sincs rajta, nem venném meg.
2/5 pont

A magyar borítóról nincs semmi hír, ahogyan a megjelenésről sem. Amint lesz valami, frissítem a posztot.

Az Útvesztő előzménytörténetét megjelenítő The Kill Order borítóit ebben a bejegyzésben mutatom be!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése