2014. november 8., szombat

Thomas Brodie-Sangster új filmje


Valamikor még a nagyon távoli múltban (májusban) hoztam nektek képeket a film forgatásáról.
Most viszont végre elmondhatom, hogy Thomas új filmjének a Phantom Halo-nak október 24-én volt az amerikai premierje. A filmhez készült előzetes viszont nem olyan rég jelent meg és nem is youtube-ra került fel, hanem a vimeo.com-ra. 
Thomas, Samuel Emerson szerepében tűnik majd fel a filmben. 

A történetről: A két testvér Beckett és Samuel Emerson nehezen él meg. Az apjuk továbbra is elissza és eljátssza a pénzt, amit hazahoznak. A sok fájdalom mellett ami őket éri, a család minden egyes tagja vigaszt talál valamiben, legyen az Shakespeare, a képregények vagy lehetetlen szerelmi viszonyok. Beckett megragadja az alkalmaz arra, hogy pénzt keressen és ezzel visszafizesse apjuk tartozásait. Amikor Becket terve kudarcba fullad, akkor a család kénytelen más utat találni vagy meg kell fizeniük a végső árat. 




Sajnos nem lehet beágyazni a videót, viszont a 'Watch on Vimeo'-ra kattintva megnézhetitek az előzetest. :)

Forrás: [x]

4 megjegyzés:

  1. De jó nem is tudtam, hogy lesz/ van új filmje.
    Amúgy, kicsit nekem fura az, hogy a sztori nagyon nagyon hasonlít Thomas rgyik rövidfilmjéhez a My Left Hand Man-hez ahol kb ugyan ez a sztori.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen kommenteknek mindig nagyon örülök, mert ez amolyan "megerősítés" számomra, hogy igen is érdemes hozni a friss információkat és képeket Thomasról, mert van olyan, akit ezek érdekelnek - rajtam kívül persze. :)
      Úgyhogy köszönöm szépen a hozzászólást.. :))

      Törlés
  2. esetleg nem tudod, hol lehet megnézni a filmet? nem találtam sehol :(

    VálaszTörlés