2014. november 12., szerda

Képek mindenhonnan


Na ezek azok a képek, amelyek már több hete le vannak mentve a gépemre, de nem tudtam velük mit kezdeni, mert egyrészt vártam, hogy kijöjjön a fotósorozatból több kép (pl. Minho képek) vagy azt gondoltam, hogy ami van, az nem elég ahhoz, hogy kitöltsön egy posztot (pl. Thomas fotósorozat).
Most viszont összegyűlt egy rakat kép, amit itt az ideje, hogy veletek is megosszak.


Először is Thomas a Flaunt Magazinban bukkant fel néhány napja, a cikkben megtalálható egy interjú is, ami vele készült, de semmi újdonságot nem mond el, ezért azt nem hoztam el. Viszont készült három nagyon szexi (depresszív) kép is róla, amit szívesen megosztok veletek. :)




Az ugrás után megnézhettek két új képet Kayáról, két HD karakterképet Minho-ról, két forgatási képet még Az Útvesztőből és néhány képet a Tűzpróba színészeiről Albuquerque-ben. :)


Eközben az i-d.vice.com-on megjelent egy interjú Kayával, ami szintén nem lényeges, viszont a cikkhez készült képet elhoztam, mert Kaya gyönyörű rajta. :)


Illetve megjelent még egy kép róla Az Útvesztőhöz készült fotósorozatból.


És a fotósorozatok végére hagytam a legjobbat: kaptunk két HD promóciós fotót Minho-ról. *.*
(A többi karakter ilyen képe egyenlőre még várat magára... ha van egyáltalán.)



Két kép Rosáról az InStyle Magazinból.



Ezenkívül előkerült két kulisszák mögötti kép még Az Útvesztő forgatásáról.



A Tűzpróba forgatása nemrég kezdődött el, de ezek a képek még akkor készültek a színészekről, amikor már Albuquerque-ben tartózkodtak, de még nem kezdték el a filmforgatást.

Kaya

Kaya és Alex

Ki Hong, Thomas, Dexter és Dylan két rajongóval



Rosa és a pók :)

Dylan egy rajongóval


Thomas egy rajongóval


Forrás: [x] [x] [x]

1 megjegyzés: