2014. november 6., csütörtök

Hetedik casting hír a Tűzpróba filmhez!


Ismét érkezett egy kisebb és talán kevésbé fontos casting hír, ami Lily Taylor-é mellett majdnem elsikkadt. Én észre se vettem volna, ha húgom nem hívja fel rá a figyelmem. Szóval.... Barry Pepper is csatlakozni fog a Tűzpróba stábjához Vince szerepében.

A karakterről egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy egyike az utolsó túlélőknek, akik az úgynevezett "Jobb Kéz" (Right Arm) katonai egységet alkotják. Nekem nem rémlik a könyvből ez a katonai egység, de lehet csak én maradtam le valamiről, vagy talán csak a harmadik könyvben említik meg őket. A lényeg, hogy ismét egy kisebb szerep talált gazdára.

Én a Sonya casting hírt várom, egyelőre nagyon hallgatnak az ügyben. :(

FRISSÍTÉS!!!!!
Nos, idegesített, hogy nem tudtam mi ez a Right Arm nevezetű csoport, így utánakerestem a neten. Nem akartam sok mindent elspoilerezni magamnak, így nem olvastam el mindent róluk, csak annyit, hogy a Right Arm nevezetű egység egy a VESZETT ellen tevékenykedő katonai csoport, akik ellenzik a VESZETT kísérleteit és módszereit. Céljuk a VESZETT megsemmisítése. És jól sejtettük, majd a harmadik könyvben fognak szerepelni. De nagyon úgy tűnik, hogy a vásznon már a második filmben behozzák őket.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a katonai egység a zsákolók lehetnek, mert a könyvben írták is, hogy ők vigyázzák a rendet és a holttesteket is ők temetik el. Én velük azonosítom a katonai részleget. A filmben is szerintem ők zárták be Thomast a zárkába az elején és talán ők is vitték amikor Gally akarta kötöztetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem keversz valamit. A Zsákolók a Tisztáson dolgoztak, és a fiúk egy része volt Zsákoló. Ez a csávó meg elég idősnek tűnik és valami katonai szervezetről van szó.Szerintem ezek a katonai szervezet valahogy a lázadókhoz kapcsolódik, vagy pedig a VESZETT egyik segéd szervezete.
      A könyvben semmi ilyet nem említettek, ezért vagyok én is tanácstalan...

      Törlés
    2. Most komolyan! Hány Máté jár ide? LOL xDDD

      Törlés
  2. A Moly-on olvastam a könyv vélemény rovatában olyan utalást, amelyben szerepelt Right Arm, és úgy fogalmazott az illető, hogy késő volt ott behozni. Szóval úgy tűnik, a filmben nem követik el ezt a hibát.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem arra az egységre gondolnak, ami a Tűzpróba célállomásánál felveszi a fiúkat a Berggel (a VESZETT repülőjével). Abban a jelenetben volt egy férfi, aki megkérdezte Thomastól, hogy Jorgét vagy Brendát hagyja-e életben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez nem ugyanaz, hisz akik felveszik a fiúkat a könyv végén, ők szerintem a VESZETT emberei. Hisz Thomas újra a VESZETT-hez kerül vissza a végén.
      De majd meglátjuk. :)

      Törlés