2015. március 6., péntek

Ismét új képek: Katherine, Rosa, Dylan, Ki Hong és Nathalie


Tudom, hogy már sokszor utaltam rá nektek, de újra le kell írnom, hogy az utóbbi hetekben nagyon megállt a film körül az élet, és amíg nem indul be a Tűzpróba promója, addig nem nagyon tudunk nektek mit hozni, épp ezért lett kevesebb poszt az oldalon mostanában.

Mindenesetre próbálok összeszedegetni anyagokat, már ha találok, így ez a mostani bejegyzés is egy ilyen lesz. Előkerült néhány új kép innen-onnan, és gondoltam egyben megosztom veletek az összeset. :)

Elsőnek is Katherine-ről készült egy újabb fotósorozat az Attract magazin számára, amiből itt van három kép.




További képek ITT tekinthetők meg.

Rosa-ról is előkerült három új kép. Az első egy jobb minőségű Lynn jelenetfotó A Lázadó című filmből, ami egyébként hamarosan a mozikba kerül. A másik képet pedig Rosa osztotta meg twitteren magáról.




És végül ugyancsak twittere, de felkerült három új közös kép is, amit azt hiszem még nem raktunk ki, ha meg mégis, akkor elnézést kérek érte. :D

Az első két kis kép még a Tűzpróba forgatásáról származik, Dylan és Ki Hong látható rajta a stáb tagjaival. A második twithez tartozó képen pedig Dexter, Nathalie és Ki Hong feszít egy csoportképen. :)


Emellett került elő még néhány kép ismét csak Dexterről és Ki Hongról, ezek március 2-áról valók.



Végül ez sem maradhat el, így hozom a Dylanról készült legfrissebb képeket március 3-áról a Teen Wolf 5. évad forgatásáról.




További képek ITT érhetők el.

Forrás: a színészek twitter oldala, x

6 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy rátaláltam az oldalatokra! :) Várom már nagyon, hogy milyen lesz a második rész filmben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy örülsz. :)
      És igen, mi is várjuk már a filmet. :)

      Törlés
  2. Nem is tudtam, hogy Dylan dohányzik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig cigizik. Már több képen is látni lehetett.

      Törlés
    2. Eddig valahogy elkerülte a figyelmem. :) Közbe utána is kerestem, egy helyen úgy nyilatkozik magáról, hogy alkalmi dohányos. Na nem mintha bajom lenne vele, csak meglepődtem. Például, mint mikor egy közeli barátról megtudom, hogy dohányzik. :)

      Törlés
    3. Amúgy ja, azt elfelejtettem odaírni. Igen, elvileg csak alkalmi dohányos. :)

      Törlés