2015. március 31., kedd

Poszt-apokaliptikus sorozatajánló, vagyis melyek azok a sorozatok, amelyek tetszenének, ha imádod Az Útvesztőt


A könyves bejegyzés mintájára gondoltam készítek még egyet, csak jelen alkalommal nem könyveket szeretnék nektek ajánlani, hanem sorozatokat. Igazából ez sorozat és film ajánló akart lenni egyben, de mikor elkezdtem gondolkozni azon, hogy mit is kellene nektek ajánlanom, akkor hirtelen egy film se ugrott be. Vagyis egy jó film se, így végól úgy döntöttem, hogy csak sorozatokról lesz szó.

Sajnos sorozatok terén se tudok valami sokat ajánlani nektek, de találtam kettőt, ami említést érdemes, így gondoltam mindenképp hozom legalább ezeket. Mindkét sorozat egy poszt-apokaliptikus világban játszódik, mindkettő kalandos, izgalmas, humoros, és az elejétől a végéig a monitor elé ragaszt majd titeket. Remélem legalább az egyik felkelti majd az érdeklődéseteket. :)

1. The 100 ("A Százak")


Történet:
97 évvel ezelőtt egy nukleáris háború a Föld bolygón élő teljes civilizációt elpusztította. Az utolsó túlélők egy űrhajón éltek eddig, s most úgy döntenek, 100 fiatalkorú bűnözőt leküldenek a Földre, hogy kiderüljön, lakható-e már, azaz be tudnák-e újra népesíteni a planétát. (Forrás: filmkatalógus.hu)

Ehhez a sorozathoz még nem készült magyar szinkron, de Amerikában már a 2. évadot vetítik, sőt, hamarosan vége lesz a 2. évadnak. Az első évad 13 részes volt, a második 16 részes lesz, így nem sok részről maradtatok le, ha netán kedvet kapnátok hozzá.
Alábbi linkeken írtam a sorozat pilotjáról, és az 1. évadról összegzést, ott pontosabb képet kaphattok, hogy miről is szól tulajdonképpen, de vigyázzatok, mert spoileresek a bejegyzések.

2. Revolution (Revolution) [Tényleg ez a címe magyarul is:)]


Történet:
Óriási riadalmat keltve világméretű áramszünet veszi kezdetét a Földön. Semmi nem működik, és kitör az anarchia. Az emberek egy falat élelemért bármire képesek. A szerencsésebbek kijutnak a nagyvárosokból, és megpróbálnak a megváltozott körülményekhez alkalmazkodni. A hatalmat a Milícia veszi át, és fegyvereikkel rettegésben tartanak mindenkit. Senki se tudja, mi az áramszünet oka, de az emberek még 15 év múltán is félelemben élnek. Vannak azonban, akik lázadnak a Milícia ellen, és meg akarják dönteni Monroe tábornok hatalmát. (Forrás: port.hu)

Ez az utóbbi kedvenc sorozatom, én is nemrég fedeztem fel. Sajnos két évad után elkaszálták, de én ezt a két évadot is mindenképp ajánlom, mert nagyon izgalmas sorozatról van szó. Az első évadhoz már készült szinkron, a másodikhoz még nem. 20/22 részből áll egy-egy évad, így itt jóval több részről van szó, mint az előbbi sorozat esetében. Azért is érdemes belekukkantani a Revolution-be, mert Giancarlo Esposito az egyik főszereplője, aki ugyebár a Tűzpróbában Jorge-t fogja alakítani. :)
Erről is írtam kritikát a másik blogomon, ott jobban utána nézhettek, ha felkeltette az érdeklődéseteket.:)

2 megjegyzés:

  1. A Revolution az egyik kedvenc sorozatom volt. Már az első évad 1.részének amerikai premierje óta néztem. Nagyon sajnáltam,h kaszát kapott. Mondjuk az első évad jobb,mint a második.
    Ui.: De rég jártam már itt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várunk vissza Máté. :)
      (Mondjuk nem sok mindenről maradtál le, mert mostanában nem sok friss és érdekes anyag van. Sajnos. De lassan csak beindul már a film körül az élet.)

      Törlés