2015. június 15., hétfő

Aktualitások, új szerepek és hírek 2. - Ki Hong, Blake, Aml, Thomas


Mivel nem nagyon van sok hír manapság a Tűzpróba filmmel kapcsolatban, és mert összegyűlt elég sok egyéb hír a színészek más munkáival kapcsolatban, így gondoltam végre itt az ideje összegyűjteni ezeket. Sorba fogok venni mindenkit egyesével, hogy ki mit csinál manapság, hogy kinek milyen filmje, sorozata fut jelenleg vagy épp a közeljövőben, hogy ti is kaphassatok erről egy rövid, de lényegretörő beszámolót. Három adagra szedtem szét ezt a cikksorozatot, így három részletben érkeznek majd az információk.


A 2. részben a fent megnevezett 4 színészről lesz szó. :)


Ki Hong Lee

  1. Ki Hongnak 2015 júnis 4-én jelent meg a legújabb filmje, az Everything before us, melyben Jay szerepét játssza. A film egyébként egy elképzelt jövőbe kalauzul el minket, ahol a kormány erőteljesen befolyásolja a szerelmi kapcsolatok alakulását. Ázsiai film, Ki Hong mellékszerepet játszik benne.
  2. A másik szerep, amiben mostanában láthatjuk a Netflix csatorna egyik új sitcom sorozatában, az Unbreakable Kimmy Schmidtben. A sorozat jelenleg is fut Amerikában, és Ki Hong több epizódban is feltűnt idáig. Ki Hong az egyik visszatérő szereplő, Dong Nguyen szerepét kapta.


Blake Cooper

Sajnos Blake-el kapcsolatban semmi hírt nem találtam, így jelenleg semmilyen filmben vagy sorozatban nem szerepel, és nem is dolgozik semmin. (Nem baj, fiatal, van még bőven ideje.)

Aml Ameen

  1. Aml Ameen tavaly forgatta le a Lila and Eve című filmet Viola Davis és Jennifer Lopez oldalán, melyben a főszereplő, Viola Davis fiát, Stephont keltette életre. A film már megjelent idén januárban a Sundace Filmfesztiválon, de a mozikba csak júlis 31-én fogják vetíteni, természetesen most csak Amerikáról beszélek.
  2. Emellett Aml egy sorozatban is szerepet kapott idén, a Sense8-ban, mely nem olyan régen indult el, pontosabban június 5-én a Netflix csatornán. A sorozat olyan komoly témákkal foglalkozik mint a vallás, szexualitás, politika, elfogadás, kirekesztés és stb. Aml az egyik főszerepet kapta meg a sorozatban, Capheus szerepét. 12 részes minisorozat lesz.

Thomas Brodie-Sangster

  1. Thomasról sincs manapság semmi új hír, és erről a kettőről, amit találtam már korábban is írtam, de azért gondoltam itt is megemlítem. Thomas jelenleg a Wolf Hall című, brit televíziós sorozatban látható, mely VIII. Henrik uralkodásának idejét dolgozza fel.
  2. Ezen felül pedig egy új animációs filmben, a Thinderbirds are go-ban az egyik szereplőnek kölcsönözte a hangját.

*A 3. rész, melyben az eddig kimaradtakról lesz szó a napokban érkezik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése