2015. június 18., csütörtök

Első promóciós kép és új poszter a Tűzpróbához+ Könyves hír


A napokban adták ki a Tűzpróba filmhez az első hivatalosnak számító promóciós képet. Méghozzá a kedvenc fő gonoszunk, a Patkányember látható rajta, akit ugyebár a filmben Aiden Gillen fog életre kelteni.

"Kinek az oldalán állsz?"

Remélem ez azt jelenti, hogy most már fokozatosan érkeznek képek a többi karakterről is. Főképp az újoncokra lennék kíváncsi, így remélem velük fogják folytatni.

Emellett kaptunk egy újabb filmes posztert is. Íme...


Nem tudom, nekem annyira nem jön be ez a poszter. :( Az előző jobban tetszik. Valahogy olyan fura ez a kép.

A másik kisebb hír, amit szintén szerettem volna veletek megosztani, hogy hamarosan meg fog jelenni kint Amerikában a Tűzpróba könyv hivatalos filmborítós változata. A könyvre új borítónak a filmes poszter került, és szerintem csodaszép lesz.


Forrás: twitter

1 megjegyzés:

  1. Szerintem viszont király az új poszter :) Nekem legalábbis bejön.

    Ami fura rajta, hogy pirosas, nem sárgás, de nekem szerintem pont ezért jön be :)

    VálaszTörlés