2015. november 3., kedd

20 napos Az Útvesztő kihívás: 6. nap


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK a megjelent négy könyvre és a két eddigi filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

6. nap: Mit gondolsz a Jobb Karról? Szerinted hiba volt csak a trilógia utolsó könyvének a második felében behozni őket a történetbe?

Anna:
Nagy hiba volt, mert sokkal logikusabbnak és átgondoltabbnak hatott volna a történet, ha mondjuk már a második könyvben van rájuk valamiféle utalás. Nekem az egész így úgy tűnik, mintha Jamesnek csak a végén jutott volna eszébe, hogy kellenének valamiféle lázadók is, és ezért hozta be őket csak a legvégén.
Ha hamarabb megjelentek volna, akkor sokkal alaposabban ki lehetett volna dolgozni az egész szervezet motivációit, cselekedeteit és az emberek karakterét is. Hatalmas kihagyott ziccer, ha engem kérdeztek.

Cassie:
Egyik legnagyobb hiba volt őket a 3. könyvben behozni. Ezt James is megbánta utólag, így jól tették, hogy a filmekben ezt megváltoztatták. Mikor olvastam a Halálkúrát tetszett az ideológiájuk, de a könyv végére érve rá kellett jönnöm, hogy ők se jobbak, mint a VESZETT. A céljaik jók, de a megvalósításban mindkettőnél találok kivetnivalót.

2 megjegyzés:

  1. Nekem mindaddig pozitív véleményem volt róluk egészen addig amíg a mikor már ott voltak a VESZETT épületében és annyira flegmák és sürgetőek voltak és nem érdekelte őket azok az emberek akik kint voltak az útvesztőben. És igen azt hiszem azzal mindenki egyetért hogy valóban hiba volt olyan kevés időt szánni rájuk.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is már a második könyvben megemlíthették volna őket valamilyen úton-módon. Amikor képbe hozták őket már sejtettem hogy lesz valami gubanc, sosem volt szimpatikus az a Vincent pasas. És hát, a végén ki is derült. Miattuk halt meg szegény Teresa is.

    VálaszTörlés