2015. november 4., szerda

December 15-én érkezik a Tűzpróba DVD/Blu-ray


Valahogy éreztem, hogy valami van a levegőben, mert tegnap végre kiadtak néhány elég konkrét információt a Tűzpróba DVD/Blu-ray megjelenésről. Most már biztos a dolog, hogy december 15-én érkezik mindkettő, természetesen odakint Amerikában. Nagyon örülök neki, hogy korábbra rakták, mert azelőtt még január volt a kitűzött időpont.

Megkaptuk a DVD/Blu-ray borítóját is, ami így fog kinézni...

Arról is van infó, hogy milyen extrákra számíthatunk majd a több mint 2 órás plusz anyagban.

Sok féle dolgot fogunk kapni, íme az extrák, amik rajta lesznek a CD-n:

1. Törölt és bővített jelenetek Wes Ball, T.S. Nowlin, Joe Hartwick és Dan Zimmerman kommentárjaival. Ezek a jelenetek a következők:
  • "Kaja csata"
  • "Séta a raktártelepen - Találkozás Jansonnal"
  • "Szökés a bunkerből - Minho tudja az utat"
  • "Pláza séta - A mozgólépcsők"
  • "Pláza támadás - Viszlát Jack"
  • "Perzseltföldi út - Teresa a hídon"
  • "Perzseltföldi út - Segítségnyújtás Winstonnak"
  • "Newt és Thomas a tábortűznél"
  • "Kibővített séta Jorge búvóhelyén"
  • "A Buggyantak megtámadják a VESZETT embereit"
  • "Bővített Zipline"
  • "Jorge búvóhelye - Brenda visszatüzel"
  • "Bővített alagúti séta"
  • "Bővített a VESZETT megérkezése a Buggyantak földjére"
2. Bakik
3. Galléria
  • Concept art és történetvázlatok
4. Előzetesek
  • "Elkezdődik a 2. fejezet"
  • "A Perzseltföld megteremtése"
  • "Új barátok és ellenségek"
  • "Túlélni a Perzseltföldet"
  • "A Buggyantak megteremtése"
  • "A felhőkarcoló jelenet megtervezése"
  • "Janson jelentése a Perzseltföld titkairól"
5. Vizuális effektek
  • Vizuális effektek szétbontása (Wes Ball kommentárjával, "Bunker bejárat", "Bujkálás a VESZETT elől", "a szétesés megépítése")
  • Vizuális effektek felvétele (bunker bejárat, szökés a bunkerből, pláza, perzseltföldi út, villámvihar, Jorge búvóhelye, alagutak és a Buggyantak vidéke, a Jobb Kar tábora)
Forrás

7 megjegyzés:

  1. Remélem itthon nem fog sokkal később megjelenni! :)

    VálaszTörlés
  2. Kb mennyibe fog kerülni? (Itthon) Illetve, ha itt is megjelenik, esetleg angol változatban, vagy valami feliratos változatban kapható lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A magyar megjelenésről semmi infó.
      Tavaly is próbáltunk kapcsolatban lépni a magyar forgalmazóval, de nem válaszoltak, így mi is csak akkor értesültünk a magyar DVD/Blu-ray megjelenésről, mint ahogy mindenki más.
      Ha mégis megtudunk majd valamit, akkor biztosan kiírjuk.

      Törlés
  3. Jack halála ? akkor az aki ott volt mellettük az elején,de a szörnyek felfalták szerintem. De lehete félrebeszélek. Íratm régen,de sosem érkezett válasz nekem,:) hm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Utólag is bocsánatot kérek, amiért esetleg nem válaszoltam valamelyik kérdésedre, csak van amikor teljesen kimegy a fejemből. :)

      Amúgy szerintem igen, arra a srácra gondolnak. Én is furcsálltam, hogy hova tűnt a történet közben, de ezek szerint akkor megkapjuk rá a választ. :D

      Törlés
  4. Azt lehet esetleg tudni, hogy 3D-ben jelenik-e meg? Ha jól tudom itthon úgy játszották a mozikban, ellenben a amerikaiak csak 2D-t kaptak. Neten elég ellentmondásos infókat találtam.

    VálaszTörlés
  5. Én attól félek,hogy ami itt jelenik meg azon nem lesz semmi. Mostanában a Magyarországon megjelenő DVD-kre nem nagyon szeretnek rakni extrákat se. Nem mindig...:(

    VálaszTörlés