2015. november 1., vasárnap

20 napos Az Útvesztő kihívás: 5. nap


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK a megjelent négy könyvre és a két eddigi filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

5. nap: Ha választhatnál egy legjobb barátot a karakterek közül, akkor kit választanál? Miért pont őt?

Anna:
Newt szerintem a legjobb barát alapanyag, és biztosan őt választanám. Remek támasz a bajban, mindig segít és melletted áll, neki bármikor kiöntheted a szívedet. Humoros, kedves és jó társaság. Kell még tovább magyaráznom? :)

Cassie:
Egyértelműen Newtot és Minho-t. Nekem a való életben sem szoktak szimpatikusak lenni az ilyen "mindenben tökéletes, mindig mindent jól csinál" emberek, mint mondjuk Thomas. Newtot azért kedvelném, mert közvetlen és jó lenne vele "lelkizni", a Minho-féle emberek pedig mindig is vonzottak, a való életben is keresem a szarkasztikus, vicces, bátor emberek társaságát. A könyves lányokkal meg biztos nem lennék jóba. :D

7 megjegyzés:

  1. Én igazából mindenkivel jóba lennék (kivéve talán Theresát) de a legjobb barátom egyértelműen Newt lenne. Ő olyan igazi legjobb barát tudna lenni.

    VálaszTörlés
  2. Ebben a könyvben/filmben a fiúkat állították be amolyan "szerethetőbbnek" és "szimpatikusabbnak", így egyértelmű hogy én is egy fiút választanél legjobb barátnak. Az a fiú biztosan Newt vagy Minho lenne, de ha csak egyet lehet választani, akkor mindenképp Minho. Egyszerűen olyan... cuki:D

    VálaszTörlés
  3. Minho lenne a legjobb barátom. Imádom a szarkasztikus,vicces,kedves embereket.

    VálaszTörlés
  4. Nekem vagy Newt vagy Thomas lenne a legjobb barátom, mivel mind ketten jól viselik a szarkasztikus embereket.

    VálaszTörlés
  5. Én mindenképpen Minho-t választanám mivel imádom a személyiségét. annyira jópofa és bátor és lehet hogy vele nem lehetne úgy lelkizni mint Newt-tal de én simán eltudom képzelni hogy a maga sajátos módján vele is nagyon el lehetne felejteni a bánatunkat. Ugyanakkor szerintem Chuck is remek legjobb barát lenne. Hisz neki nem is kéne mondania semmit de már is felvidít a cselekedeteivel.

    VálaszTörlés
  6. Sajnos én se tudok nagyon újat mondani. Én mindenképp Newtot választanám legjobb barátomnak, ő lenne a tökéletes barát. Csak attól félek, hogy a végén még bele szeretek a "legjobb barátomba". Ezért talán még Brendat mondanám. Biztos ami biztos. ^^

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de cukik akik itt imádják a fiúkat :'D :) Én Teresát választanám, nem tudom miért, annak ellenére amit tett, én nem haragudtam rá, bár tudom, azért nem kellett volna, de teljesen egyenlített, hogy SPOILER életét adta Thomasért...

    VálaszTörlés