2015. november 17., kedd

Közlemény


Nem akarok hosszasan magyarázkodni nektek, de mint bizonyára feltűnt, néhány napra eltűntem, és nem frissült az oldal semmivel. Nem a lustaságom, vagy az érdektelenségem miatt történt mindez, hanem egészségügyi okok miatt. Teljesen váratlanul kórházba kerültem 4 napra, és csak tegnap engedtek haza. Most már sokkal jobban vagyok, és újra pörög tovább az oldal ezerrel... már amennyire a gyér hírfolyam ezt engedi. De tudjátok, hogy én minden tőlem telhetőt megteszek. :)

Vagyis újra itt vagyok, srácok!

XOXO

ANNA

7 megjegyzés:

  1. Hiányoltam már a friss híreket tőletek! Jobbulást Anna!

    VálaszTörlés
  2. Ugyan furcsálltam, hogy 1 hete volt legutóbb bejegyzés az oldalon, de őszintén szólva, amekkora pangás van most a filmek kapcsán, csoda, hogy tudtok mivel előrukkolni. Jobbulást, remélem jobban vagy, várjuk az újdonságokat! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a jókívánságokat! :)
    Gyógyulgatok szép lassan. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, engem benyelt a Viadal, szóval most látom csak, de én is csatlakozom a Mielőbbi Jobbulást kívánók táborához!

    Cassie-t meg a meló nyeli be?? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ancsi! :)

      Hát igen, Cassie-t a munka és a suli fárasztja le. Nem mintha olyan sok munka lenne manapság, vagyis annyira nem baj, hogy nem segít. :)
      Jövőhéten én is nézem az utolsó THG filmet. Már alig várom. :)

      Törlés