2015. november 10., kedd

20 napos Az Útvesztő kihívás: 8. nap


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK a megjelent négy könyvre és a két eddigi filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

8. nap: Érdekel a trilógia előzménykönyve, a Halálparancs? Tervezed elolvasni? Ha már olvastad, akkor szerinted volt értelme megírni a könyvet, vagy semmi létjogosultsága sincs a trilógia mellé?

Anna:
Valamiért sosem vonzott annyira, de mivel megjelent magyarul és lehetőségem adódott elolvasni, így gondoltam egye fene. Nekem tetszett a könyv, és habár nem sok szálon kapcsolódik az eredeti trilógiához, mégis egyszer megéri elolvasni. Mint könyv önmagában van olyan izgalmas, mint az előző kötetek, csak hát a karakterek nem annyira egyediek és szerethetőek.
Hogy volt-e értelme megírni a trilógia mellé? Nem tudom. Én meglettem volna nélküle, és biztosan azok is, akiknek nem annyira tetszik. Viszont érdekes kiegészítése a történetnek, az hozzá némi plusz háttér információt, így csak volt értelme megírni.

Cassie:
Érdekel és esküszöm, amint lesz rá időm, el is olvasom. Érdekes kis könyv lehet az elmondottak alapján és mindig is érdekeltek a kedvenc könyveimhez kiadott releváns /érdekes előzmény/kiegészítőkönyvek. Azt viszont nem szeretem, amikor egy író csak azért ír ilyet vagy ilyeneket, hogy még több pénzt le tudjon szakítani az olvasóiból. Hála az égnek eddig Jamesnél nem érzem ezt sem a Halálparancs sem a 2016-ban megjelenő Fever Code kapcsán sem. (az utóbbit viszont szerintem már angolul el fogom olvasni annyira érdekel!)

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett a könyv, és már csak azért is lett nagy kedvenc, mert én szeretem az ilyen előzménykönyveket, pláne ha van miről szóljon. És nekem sok kérdésre adott választ, szóval abszolút értelmét látom.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett, bár a trilógiához nem kapcsolódik túl szorosan sőt mégis az , hogy végre megtudtunk néhány fontos dolgot a Kitörésről és a és még pár dolgot a világról szerintem jó hogy James megírta ezt a könyvet.

    VálaszTörlés
  3. Amikor megláttam hogy előrendelhető nagyon megörültem. Rögtön elolvastam, és szerintem megérte megírni. Azért nyilván voltak olyan dolgok amik kevésbé tetszettek benne. És a két első könyv színvonalát sem nagyon érte el. De... azért tetszett.

    VálaszTörlés