2015. február 4., szerda

Blake Cooper interjúk

A Melty Awards és Az Útvesztő DVD franciaországi megjelenése miatt készült két interjú a 12 éves Blake-el, ezeket hoztam most el nektek. :) Nagyon örülök, hogy végre vele is készültek interjúk, mert ha jól emlékszem a film promóciós körútján mindössze egy alkalommal volt jelen. 
Ez a két interjú különösen tetszett, mert érdekes kérdéseket tesznek fel neki, emlékszem néha már a hajamat téptem, amikor ugyanazokat az ostoba vagy jelentéktelen kérdéseket tették fel Dylannek Kayának és Willnek. Ezekben viszont nem áll fent ez a helyzet ráadásul az interjú alatt vágnak be képeket is a forgatásról. :)




Mennyiben változott meg a filmiparról alkotott véleményed Az Útvesztő forgatása után? - Amikor forgattuk a filmet, azt hittem, hogy kisebb lesz. Nem hittem, hogy száz ember vesz majd körbe azt hittem, hogy egy jelenetben kb. 4-5 ember lesz majd jelen. Az Útvesztő előtt nem tudtam sokat a filmgyártásról, nagyon új voltam, még most is az vagyok.
Melyik volt a legemlékezetesebb momentum a film forgatásáról? - Nagyon sok jó jelenet volt. Ami a legjobban meglepett az az utolsó jelenetem volt, amelyikben meghaltam. Mielőtt leforgattuk volna azt a jelenetet nagyon izgatott voltam, de amikor odakerültem rájöttem, hogy elég depresszív és mindenki nagyon szomorú volt. Nem számítottam rá, azt hittem, hogy mindenki majd megpróbálja feldobni azt a jelenetet, de nem így lett.
Mi volt az első benyomásod Chuckról, amikor olvastad a könyvet? - Arra gondoltam, hogy jó lennék Chucknak, mert ugyanazokkal a jellemzőkkel bírunk, pl.: hogy minden helyzetet megpróbál kicsit feldobni. Az lepett meg a legjobban, hogy mennyire hasonlítunk egymásra.
Ha bármelyik másik karaktert eljátszhatnál melyik lenne az? - Leginkább Chuckkal tudok azonosulni, de nem hiszem, hogy ő kedvenc karakter lenne. Az én kedvencem Minho és Newt, mert mindketten nagyon érdekesek. 
Mit mondanál azoknak, akik szerint ez a film túl erőszakos(?)? - Azok nem igazi jelenetek és mi nagyon sokat nevetgéltünk a forgatásuk alatt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése