2015. február 2., hétfő

Blake díjátadón, Thomas fotósorozat


Kezdek kifogyni a kreatív címekből.
Blake Cooper január 28-án a Melty Future Awards-on járt, ahol ha jól értem, akkor Dylan nevében vett át egy díjat. :)






Megköszöni Dylan és a cast nevében a francia rajongók támogatását.

Eközben megjelent egy videó Thomas Flaunt Magazinnak készült fotósorozatáról.

Szeretem a munkámat. Időről-időre megkérdezem magamtól, hogy még mindig szeretem-e vagy, hogy miért csinálom még mindig, de rájövök, hogy azért, mert szeretem. Ha abbahagynám a színészkedést, az nem lenne helyes döntés. 
Szerinted mi a siker definíciója? - Amikor olyan szerencsés vagy, hogy folyamatosan olyasvalamit csinálhatsz, amit szeretsz és sikeres vagy azon a téren. És a legfontosabb, hogy boldog vagy emiatt.
Ki a legtöbbet dolgozó ember, akit ismersz? - Az anyukám.
Mi számodra a legszebb dolog a világon? - A Jaguar E Típusa (?) A komoly válaszom a szerelem lenne, ami egy elképesztő és különleges dolog, de a Jaguár is nagyon szép.
Mi volt a legjobb abban, hogy a Trónok Harcában szerepeltél? - Az, hogy a családjuk részese lehettem.
Ha elvihetnél egy dolgot az Útvesztőbe mi lenne az? - Egy hatalmas fegyver.
Mi a szenvedélyed a színészeten kívül? - Szeretem a gépeket, a motorokat, versenyezni és zenélni. Ha nem lennék színész, akkor zenész lennék.

1 megjegyzés: