2015. február 28., szombat

Videóbloggerek Az Útvesztő könyvről


Korábban már raktunk ki két videókritikát, egy magyart és egy külföldit, és már akkor is szerettem volna többet megosztani veletek, de valahogy elfelejtődött. Most mivel nem nagyon van egyéb anyag, amit kitehetnénk, így újra eszembe jutott, és úgy vélem eljött az ideje, hogy a könyvekről vagy épp a filmről készült videókritikákat egy-egy külön bejegyzésben összeszedjük. :)

Én szeretem a videókritikákat, sokkal színesebb és összetettebb, mint egy írott kritika, és remélem ti is kedvet kaptok majd hozzá, hogy belenézzetek néhányba. Elsőnek akkor érkezzenek Az Útvesztő könyvről készül videóblogger kritikák. Természetesen csak a magyar kritikákat gyűjtöttem össze nektek, hisz sokan nem beszéltek angolul.
(Eddig 4-et találtam, de ha ti is találtok még, akkor nyugodtan írjátok meg. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése