2015. április 13., hétfő

Csúszik a Halálkúra megjelenése!


Nem sokkal ezelőtt jelezte egyik olvasónk kommentben, és mikor utána néztem akkor láttam én is az Alexandra oldalán, hogy sajnos előre ittunk a medve bőrére, mert a Halálkúra megjelenése mégis csúszott egy hetet. Vagyis a jelenlegi állás ezt mutatja, hogy aztán mi lesz, az kiderül a jövőhéten. :(


Így elvileg április 20-án érkezik a trilógia befejező része.

Kitartást mindenkinek, én is szeretném már mihamarabb olvasni, de ezen a néhány napon már nem múlik. :) Ha eddig kibírtuk, akkor ezt is ki fogjuk bírni. :D Reménykedjünk, hogy tovább nem fog csúszni a könyv megjelenése, és hogy a jövőhét már tényleg biztos lesz.

16 megjegyzés:

  1. Újabban ez a divat, hogy minden megjelenést elcsúsztatnak!? Kicsit elkeserítő, de ha ennyire nem biztosak a dátumban, miért kell előre bereklámozniuk?! :/

    VálaszTörlés
  2. Na basszus... Gondoltam hogy ez lesz megint, de nem értem miért kell a kiadónak így húznia a rajongók agyát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont erre gondoltam, hogy direkt huzzák az agyunkat, hogy teljesen megőrüljünk?

      Törlés
  3. Nem vagyok valami boldog. Ami azt illeti, az matek könyvemet verem az asztalhoz. Azt nem sajnálom :DD. Konkrétan számoltam vissza a napokat. Most még egy hetet várhatunk, de azért remélem többet nem kell. (Mondjuk lehet, hogy ez jól jött ki nekem, mert két versenyem lesz a héten és tanulás helyett nem olvasni fogok, na de azért már mégis szívesebben olvasnám (tanulás helyett is), mert így meg meg fogok őrülni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten is azt akarta, hogy tanulj ezen a héten. :)
      Látod, ez valami jel. :D

      Törlés
  4. minden naptárban bejelölve...
    1 hete előrendelve...
    MIÉÉÉÉRT TESZIK EZT VELEM/VELÜNK !? :( jajj...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudom az okát sajnos. :(
      Azt nem értettem soha, hogy ha nem biztos, akkor miért adnak meg egy dátumot, amikor nem is tudják garantálni, hogy akkor kész lesznek a könyvek. Én a helyükbe inkább számítanák rá egy-két hetet direkt, és maximum ha hamarabb megjelenik, annak mindenki csak örül.
      Viszont így fordítva, hogy csúszik hétről-hétre... ez nem éppen jó a rajongóknak. :S De hát ez van, nem tudunk mit tenni.

      Törlés
  5. Egy kicsit helyezzetek képbe! :)
    A -The kill order - melyik könyve Dashner-nek? Ez is az útvesztő ciklushoz tartozik?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A The Kill Order Az Útvesztő trilóga előzménykönyve. :)
      Fent a könyvek menüpontban láthatod a könyvek sorrendjét, és hogy melyik mi után következik.

      Törlés
  6. A Líra webáruházában is előrendelhető végre, szóval most már szerintem tényleg közel a megjelenés, mert eddig nem volt semmi itt, ma került fel.
    http://www.lira.hu/hu/konyv/szepirodalom/ifjusagi-irodalom/regenyek/halalkura

    VálaszTörlés
  7. A the kill ordernek lehet tudni h kb mikorra varhato a megjelenese? Az a konyv valami fantasztikus előzmény rész *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kiadó 2015 őszre ígérte. Pontos dátum nincs, de szerintem valahol a Tűzpróba film körül érkezik majd. :)

      Törlés
  8. Ma már 1 napot ír szállításnak a Halálkúra, szóval elviekben biztosan érkezik majd a megrendelőknek. :) Én most még várok vele, rajongói változatot úgyis olvastam, majd nyárra beütemezem ezt is, csak most már nagyon hosszú a listám, ami előtte áll még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, ja. Láttuk mi is. :) Hát reméljük tényleg megkapjuk a könyvet legkésőbb hétfőn, de én örülnék neki, ha már holnap mehetnék érte. :)

      Törlés
  9. Alig várom, hogy megvehessem. :D (Ha már Magyarba keszek...)

    VálaszTörlés