2015. december 22., kedd

20 napos Az Útvesztő kihívás: 17. nap


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK a megjelent négy könyvre és a két eddigi filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

17. nap: Melyik lány a szimpatikusabb számodra, Teresa vagy Brenda? Szerinted melyikük illik jobban Thomashoz?


Anna:
Brenda kezdetben nem volt számomra annyira szimpatikus és nem is értettem, miért szeretik annyian odakint az amerikai rajongók között. Aztán mikor kiderült, hogy kicsoda ő valójában és hogy szemernyit se jobb, mint Teresa, akkor tudatosult bennem, hogy Brenda sem különb, mint Teresa. Sőt, valamilyen szinten mindketten elárulták Thomast. Valamiért mégis Teresa-hoz húz egy kicsit a szívem, őt valamiért jobban megszerettem, még az árulása ellenére is. A végén bebizonyította, hogy igenis szereti Thomast és hogy törődik vele és hogy megbánta amit tett. Sajnáltam, hogy meghalt, szerintem ő sokkal jobban illett volna Thomas mellé.

1 megjegyzés:

  1. Én Teresát sokkal jobban kedveltem. Mindent azért tett mert jót akart. Amit a végén teljes mértékben be is bizonyított. Brenda végig unszimpatikus volt számomra kissé

    VálaszTörlés