2015. december 9., szerda

Megérkezett a The Fever Code borítója


Hoztam egy izgalmas hírt mára, ami ugyebár nem más, minthogy megjelent végre az újabb előzménykönyv, a The Fever Code borítója Amerikában. Ez persze csak az amerikai kiadás borítója, és feltehetőleg a magyar nem ilyen lesz, mint az előző könyvek esetében.
Emellett végre megtudtuk a pontos amerikai megjelenési dátumot is, ami 2016 szeptember 27. James rakta ki egyébként a borítót a twitter oldalán.


És itt van külön is a kép. :)


3 megjegyzés:

  1. Ja én is lattam Twitteren és hianyoltam hogy még itt nincs ilyen bejegyzés, de most vegre itt van!!
    Anyia varom, hogy kijöjjön angolul, mert tervezem hogy elolvasom úgy is!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt szeretném kérdezni, mi történt a szerkesztőtársaddal? Hogyhogy csak te vezeted az oldalt? :O

    VálaszTörlés
  3. Cassie már nem ér rá részt venni az oldal szerkesztésében, és mivel gyakorlatilag fél éve nem csinált semmit, így megkérdeztem tőle, hogy akarja-e még velem csinálni, de már nem érdekelte a dolog. Így hivatalos lett a dolog, és egyedül vezetem tovább az oldalt.

    Most még ez annyira nem is gond, hisz alig van valami anyag, ezzel még én is elbírok, majd csak a mozgalmasabb időszakokban okozhat gondot. De én minden tőlem telhetőt megteszek, hogy hozzam majd a friss híreket és mindent, amit csak tudok, és amit időm enged. :)

    VálaszTörlés