2015. december 3., csütörtök

Ismét friss képek: Dylan, Will, Ki Hong, Aml és Katherine


Újra hozom nektek az utóbbi napokban megjelent friss képeket a színészeinkről, természetesen ugyebár azokról, akiről sikerült találnom valamit. :)

Mivel hiányoltátok Dylant, így most kezdjük vele. Még november végén jött össze régi bandájával, a Slow Kids at Play tagjaival, ahol előkerült róla két új kép.



Will és Alex összefutottak a napokban, és ezt is megörökítették egy közös fotóval.



Emellett Willről előkerült egy kép az egyik új fotósorozatából is, ami a Zoo Magazin részére készült.


Will még mindig új filmjét, a Visszatérőt promotálja, most épp Philadelphiában készültek róla új képek december 1-én.




Aml épp Brazíliába tart, ahol a CCXP2015 eseményen fog részt venni. Két új képet posztolt twitter oldalán.



Nem tudom mi van mostanában Ki Honggal, de folyton újabb és újabb fotósorozatok kerülnek elő róla. Most épp a Dazed Korea Magazinnak készültekből hoztam egy kis ízelítőt.






Kaptunk egy videót is a fotózásról.



És végül itt van Katherine is, aki november 29-én a Hollywood Christmas Parade nevezetű eseményen járt, íme néhány kép erről.




Majd december 1-én pedig a World Aids Day nevezetű eseményen jelent meg. Erről is kaptunk pár képet.




Forrás: színészek twitter oldala, X

3 megjegyzés:

  1. Dylan színre lép! :D
    Amúgy a Slow Kids At Play az ex-zenekarának a neve, ha jól tudom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom. :D
      Egyből te jutottál az eszembe, mikor megtaláltam a képeket. :)
      Köszi az infót, javítom is. :)

      Törlés
    2. Megtisztelsz! :D
      Valahogy sejtettem, hogy az a "hiányoltátok" nekem szól. :D

      Törlés