2014. április 16., szerda

Ismét egy új still


Ismét kaptunk egy új feliratos stillt. (Nagyon úgy tűnik, hogy minden héten érkezni fog egy, ha nem több. Nem valami sok, de jobb, mint a semmi.)

Twitteren jelentették meg elsőnek az alábbi szöveggel:


Ha az egyikük elbukik, akkor mind szenvedni fognak.

És így a végére gondoltam kiteszem külön csak a stillt.

"Első szabály: Mindenki teszi a dolgát."

*Személyes megjegyzés:
Nem tudom ti hogy vagytok vele, és nem azért mondom, mert nem szeretem Dylant, de én igazán kíváncsi lennék a többiekre is, mármint, nem értem miért csak folyton Dylanről kapunk képeket. Igazán kaphatnánk a többiekről is, hiszen rajta kívül van még rengeteg szereplő.

5 megjegyzés:

  1. Talán azért alapvetően Dylanről kapunk sok képet, mert - ha nem tévedek, de csak tán nem :D - ő játssza a film FŐszerepét.
    És akárhogy nézem a képet, fenn ott vannak a többiek, az egyik múltkori képen Teresát láthattuk, párral ezelőtt 4 fiú is volt, szóval én nem látok ebben hibát. Ráadásul tök jó, hogy 2-3 naponta kijön egy-egy still, fenntartja az érdeklődést, nekem tetszik, hogy idézetes, meg minden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy Dylan a főszereplő, meg tényleg semmi bajom vele, de az egyik megjelent stillek 80%-án ő van, ami engem bevallom kissé zavar. De tudom, hogy ez csak egyéni szociális probléma, sőt biztosan sokan örülnek Dylannek. :)

      Törlés
    2. Nekem sincs alapvetően semmi problémám Dlyannel, de igazat adok a nővéremnek. :) Oké, hogy ő a főszereplő meg minden, de azért mások is vannak még ott... vagy ha már Dylan akkor legyen mással. ne mindig csak Teresával. Pl. egy Thomas+Alby/Newt/Chuck közeli (!) képnek én személy szerint örülnék. :D
      De persze, minden képnek/infónak örülünk, mint kutya a farkának: :)

      Törlés
    3. De hát ez ilyen, csajok. Én is veszedelmesen untam, amikor a 615. Katniss-Peeta győzelmi körút stillt kaptuk a Futótűzből, pláne, hogy ezeket a képeket a filmben se láttuk sokkal tovább...

      Törlés
    4. Hát igen, ez ilyen.... nem sokat tehetünk, el kell fogadnunk, amit kapunk. :)

      Törlés