2014. október 28., kedd

December 16-án érkezik Az Útvesztő DVD és Blue-ray Amerikában


Úgy tűnik, hogy végre kaptunk egy csaknem biztos információt Az Útvesztő film amerikai DVD és Blue-ray megjelenésével kapcsolatban. Elvileg december 16-én jelenik meg a DVD és a Blue-ray odakint Amerikában, vagyis nekik már csak bő másfél hónapot kell várniuk rá.

Nem lehet még sok mindent tudni a DVD-ről részletekben, hogy milyen extrák lesznek rajta, de elvileg a Blue-ray változathoz majd 2 órányi extra és egy exkluzív képregény tartozik majd. Gondolom a DVD mellé is ez fog járni, de ezt még nem lehet így előre megmondani.

Ne feledjétek, hogy ez csak az amerikai megjelenésre vonatkozó információ, a magyar DVD és Blue-ray megjelenésről eddig semmit se lehet tudni. Amint lesz valami infó akkor azt hozzuk nektek. :) Reménykedjünk benne, hogy a magyar megjelenés se marad el majd sokkal az amerikai mögött és legkésőbb 2015 elején valamikor a boltokba kerül természetesen már magyar szinkronnal, így azok is megnézhetik e remek filmet, akik a feliratos vetítés miatt nem vállalták be a mozit korábban.

Ki tervezi majd megvenni a magyar DVD-t? :)


3 megjegyzés:

  1. Én lehet benevezek majd egy blu-rayre :)

    VálaszTörlés
  2. Én is,de nekem az angol változat is tökéletesen megfelel :)
    Remélem Angliában is akkor lesz a DVD megjelenés mikor Amerikában,mert onnan tudnak nekem küldeni DVD-t :P

    VálaszTörlés