2014. október 9., csütörtök

Közérdekű


Mivel már többen kérdeztétek és jeleztétek felénk, így gondoltuk kiírjuk, hogy tényleg igaz a hír. Sajnos még egy hetet csúszik a Tűzpróba könyv magyar megjelenése. A mostani megjelenési dátum: október 15.
Mielőtt valaki megkérdezné ennek az okát, mi sem tudjuk, a kiadót kell megkérdezni. Mi csak annyit tehetünk, hogy várunk, hisz nem rajtunk múlik a dolog. Persze engem is idegesít a dolog, és nagyon bízom benne, hogy eztán már nem húzzák tovább a dolgot, de gondoljatok bele, hogy ha eddig képesek voltunk hónapokat (sőt, van aki éveket!) várni, akkor az a néhány nap aztán már nem sokat számít. Addig is lessétek a kiadó honlapját, hátha bármi változás történik még eztán is. :)

Türelem, hamarosan mindenki a kezében tarthatja a Tűzpróbát! :)

8 megjegyzés:

  1. Ezzel nekem csak az a gondom, hogy van olyan könyv, amire április óta írja ki az Alexandra a következő hetet megjelenési dátumként, így a csúsztatásokkal kapcsolatban igenis rossz érzésem van.

    Gondolkodom rajta, hogy mi is lehetne konstruktív megoldás, de az, hogy a kiadók hülyítik az olvasóikat és kényük-kedvük szerint csúsztatják a megjelenési határidőket, és ezzel csinálnak hülyét fizető vevőikből, az szerintem nem jó.

    Szóval, nem, bocsi, nem vagyok türelmes.
    Persze azt tudom, nem rajtatok múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én is kezdek egyre jobban türelmetlenkedni, csak próbáltam diplomatikusan fogalmazni. :) Tudod, hogy lecsillapítsam a kedélyeket. :D

      Törlés
  2. Köszi az infót :(
    Ugyanez a helyzet a Mennyei tűz városával (Clare), és az is dühít, mivel az már a legfrissebb infó szerint november 4-én jön, de az is csak a KMK-nél :( Mondjuk a Tűzpróbánál talán még ennyi csúszás belefér. Gayle Forman műve, a Csak egy év is nagyon érdekel, ami elvileg holnap jelenig meg. Összevárom a kettőt, és így rendelem, ilyen szempontból még nem is rossz ez a kis csúszás (Igen, most próbálom magam megnyugtatni :D )

    VálaszTörlés
  3. Amúgy eredetileg szeptember elejére volt kihirdetve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, eredetileg szept. 29-én jelent volna meg. Elsőnek eltolták egy héttel, okt. 8-ra, most meg még egy héttel okt. 15-re.

      Törlés
  4. Megrendeltem tegnap a könyvet az Alexandrában és ma meg is érkezett. :)))
    Nagyon szép a borítója, bár olvasni nem nagyon lesz időm a következő napokban, de jövő szerdától enyhül a szorítás :)

    Tesztek majd ki vélemény rovatot? Mert kíváncsi lennék arra is Ti és más mit gondol, meg - ahogy ismerem magam - kiírnám magamból, ha én a végére érek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz kint kibeszélős poszt, persze! Most úgy néz ki, hogy hétfőn kerül ki az oldalra. :) Az én véleményem egy külön posztban csütörtökön érkezik, a nővéremé még nem tudom mikor.

      Törlés