2014. október 10., péntek

Twitter chat Thomassal

Elhoztam nektek a tegnapi twitter chat kérdéseit és válaszait Thomastól.


  1. Írd le Az Útvesztőt 3 szóval! - Kaland, rejtélyes, szívbéli. 
  2. Melyik jelenet volt fizikailag és pszichésen a legmegterhelőbb? - Valószínűleg Ben kitoloncolása. Nagyon meleg volt aznap és meglehetősen intenzív jelenet.
  3. Amikor egy új szerepet keresel, van valami különleges, amit keresel egy karakterben? - Nem, addig nem, amíg van valami, ami izgat benne, amit meg tudok ragadni.
  4. Megtartottál valamit a forgatásról? - Nem, szerettem volna, de nem engedték. Meg akartam tartani a késemet. 
  5. Kedves Thomas, miért vagy ilyen fantasztikus és hogyan kerültél be a Nowhere Boy filmbe? Mert a film nagyon jó volt! - Kedves kérdés. Nem tudom hogyan vagyok ilyen fantasztikus... nem tudok erre válaszolni. Elmentem a meghallgatásra, mint mindenki. Eredetileg John szerepére jelentkeztem.
  6. Néha belezavarodtál, hogy melyik Thomasról beszélnek annyian? - Nem igazán, engem Thomasnak, Dylant pedig Dylannel hívták.
  7. Ha bármelyik filmben szerepelhetnél, melyik szerepet játszanád el és miért? - Han Solot, mert menő.
  8. Mennyire vagy izgatott a Tűzpróba forgatásának kezdete miatt? - Nagyon! Nagyon izgatott vagyok. Várom, hogy mindenkit újra lássak és a Tisztáson kívül is dolgozhassunk. És hogy lássam, milyen új srácokat kaptunk!
  9. Amikor legelőször olvastad Az Útvesztő forgatókönyvét melyik jelenetet vártad a legjobban, hogy forgassátok? - A kitoloncolást. Emlékszem, hogy mikor olvastam azt gondoltam, hogy "ez egy kicsit sötét", de ez még izgalmasabbá tette a forgatókönyvet.
  10. Hogyan reagáltál Az Útvesztő hatalmas sikerére? - Örültem neki. Jó, amikor szeretik az emberek azt, amit csinálsz. 
  11. Ki volt kiskorodban az ideálod? - Sam tűzoltó (Fireman Sam), nézzetek utána, ha nem ismeritek. 
  12. Mi volt az első reakciód, amikor megkaptad Newt szerepét? - Nagyon örültem. Jó tudni, hogy van munkád. Ezelőtt sosem csináltam még olyan filmet, mint Az Útvesztő. 
  13. Szerinted te Elöljáró lennél a Tisztáson? - Igen, szerintem kézben tudnám tartani azt a nagy felelősséget.
  14. Mi a kedvenc idézeted Az Útvesztőből? - Amikor bemegyek a táborba és azt kérdezem, hogy "Hogy van [Teresa]?" és Jeff azt feleli, hogy Nem tudom. Én is úgy kaptam ezt a melót, mint te."
  15. Melyik jelenet volt a legnehezebb fizikailag leforgatni? - Az összes futós jelenet az Útvesztőben, azt mind 1 hét alatt csináltuk. Sok futás volt egy hétre.
  16. Melyik a kedvenc filmed és miért? - Nehéz kérdés. Szeretem a Mi ketten, A birodalom visszavág, Ororszországból szeretettel, Harold és Maude, A bolygó neve: Halál.
  17. Az összes karakter közül amelyiket játszottál, melyikhez kötődtél a legjobban? - Nem tudom, az összeshez kötődtem még azokhoz is, amelyek egyáltalán nem olyanok, mint én.
  18. Utolsó kérdés: Mennyire szereted a rajongóidat? Valami tanács a kezdő színészeknek? - Nagyon megtisztelve érzem magam, hogy vannak rajongóim - bár még mindig furcsa -, de jó dolog, hogy azért szeretnek, amit csinálok. Viccesen hangzik, de légy önmagad, még akkor is ha azt tetted, hogy más vagy. Nagyon fontos, hogy bármelyik karaktert játszod merülj bele. És ne keseredj el a visszautasítástól. Nagyon gyakran történik, szokj hozzá. 

Forrás: [x]

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Neki mi a neve twitteren?Bármint milyen nevet használ?Csak mert bárhogy próbálkozom nem találom!Légyszi segítsetek!Előte is köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Twitteren @SansgterThomas néven van fent, de ne várj túl sokat a twitter fiókjától. :D Nem egyszer elmondta, hogy csak azért nyitotta meg, hogy Az Útvesztőt promotálja és van egy olyan érzésem, hogy nem is ő szerkeszti az oldalát. :(
      2013 május óta 30 tweetje van és ennek a nagy része csak retweet. :)

      Törlés