2014. október 3., péntek

Interjúk... interjúk mindenhol


Mikor azt hittem, hogy több interjút már nem találok a színészekkel, akkor kiderül, hogy mégis. :D
Ismét hoztam nektek egy csokornyi videót.

Először is két vicceset, amelyekben Kaya és Thomas mutatják meg a színészi képességeiket. Nem fordítom le, mert csupán annyi a lényegük, hogy Kaya azt mutatja meg a férfinak, hogy hogyan kell eljátszani egy filmes csókot, míg Thomas pedig abból ad leckét neki, hogyan kell elhalálozni a kamera előtt.



Az ugrás után még több interjú megnézhető. Egy Dylanes, egy Wessel és Jamessel, egy másik Kayával és Willel és persze egy olyan, amelyben mindannyian megszólalnak.


Mi volt a legjobb része a filmforgatásnak?
Thomas: Az, hogy kedves emberekkel dolgoztam együtt, nagyon szeretem őket. Nagyon jól kijöttünk és mindig jó új, rendes emberekkel találkozni, majd dolgozni velük és felfedezni, hogy ők is nagyon tehetségesek. Ez a kombináció elég ritka.
Ki Hong: Ezzel egy álmom vált valóra, elképesztő. Fantasztikus a stáb és remekül kijövünk. Ezt nem csak kitalálom, hanem tényleg mindig együtt lógunk. 
Dylan: Az egész tapasztalat.
James: Az, hogy láttam, ahogyan az a világ, ami életre kelt, milyen közel áll ahhoz, amit én elképzeltem. 
Kaya: Nagyon sok jó embert ismertem meg, életre szóló barátokat szereztem. 
Alex: Már kétszer láttam a filmet és az volt a legjobb, amit utána éreztem. Látni, hogy mit hoztunk össze és hogy milyenek lettek az effektek.
Dexter: Az a legjobb, hogy olyan rendezővel kerültünk össze, mint Wes Ball, olyan íróval, mint James és olyan stábbal, mint a mostani.
Ha bárkit választhatnál, aki bemehetne veled az Útvesztőbe, ki lenne az?
Thomas: Jason Stathamet, mert ő kemény fickó, legyűrné a Siratókat helyettem.
Ki Hong: Mivel a túlélésre mennék, biztosan a világ leggyorsabb emberét vinném magammal. 
Dylan: David Wrightot a Metsből, mert szeretem és ő a férfi.
James: Kayát, mert vicces és erős. Meg Willt. 
Kaya: A kutyámat.
Alex: A nővéremet.
Dexter: Kaya, mert ő mindannyiunk közül a legkeményebb.
Mi volt a legnagyobb kihívás a forgatáson?
Dylan: A 80 órás munka egy héten. Fizikailag és pszichésen is nehéz volt. 
Melyik a kedvenc jeleneted a filmben?
Thomas: Ben kitoloncolása elég sokkoló és sötét volt. Ez az a döntés, amit mi hoztunk meg, mint egy közösség.
Ki Hong:  Mindegyik Útvesztős jelenet.
James: Amikor Thomas először megy be az Útvesztőbe, mert ekkor látjuk először a Siratókat és Dylan illetve Ki Hong is remekül játszottak. 

A kérdéseket sajnos soha nem tudjuk meg, de Dylan válaszaiból le lehet szűrni őket. A fiú először arról beszél, hogy csak most esik le neki, hogy mit is jelent színésznek lenni és, hogy ezzel egy álma vált valóra. Majd a filmek és a sorozatok közötti különbségekről beszél és elmondja, hogy mindkettőt szereti. Végül arra ad tanácsokat, hogyan élje meg mindenki az álmait.

Először a kis túlélő táborozásukról beszélnek, majd a többi filmjükről, hogy milyen volt azokban szerepelni és milyen volt Az Útvesztőben. Ezután arról, hogy ez Wes első filmje, stb. Kitalálhatjátok. :) Majd Kaya elmeséli, hogy nem olvasta a könyvet a film előtt, de hallott róla. Mikor kijött a hír, hogy film lesz belőle sokan megkeresték, hogy ő lenne a tökéletes Teresa. Távol maradt a könyvtől és csak a forgatás után olvasta el. Viszont most a 2. könyvet el kell olvasnia és eddig nagyon élvezi. 

No, ez elég régi interjú, még Comic-Conos. Nem tudom miért csak most került elő, de sebaj. Igazából semmi lényegesről nem beszélnek, csak esznek és viccelődnek. :DD

1 megjegyzés: