2014. október 10., péntek

Twitter chat Amllel

Annyira el voltam foglalva Thomassal, hogy csak nemrég esett le, hogy Amllel is tartottak twitter chatet. Míg Thomast a Sky Movies, Amlt a Kush Films Online látta vendégül.


  1. Hiányzik Alby? - Igen! A karakter és a stáb is. Remélem lesz egy előzmény film.
  2. Melyik volt a kedvenc jeleneted a filmben? - A Thomast üdvözlő buli. Wes Ball gyönyörű helyszínt épített, egy másik világban éreztem magam.
  3. Az összes könyvet olvastad? - Nem, csak az elsőt.
  4. Miben tudsz kötődni Alby-hoz? - A családszeretetében, a kötelességtudatában és a vezető készségében.
  5. Alby volt az első választásod? - Nem akartam semmilyen más szerepet eljátszani, Alby remek karakter.
  6. Melyik volt a legnehezebb jelenet? - Amikor Thomas és Minho végigcipelnek az Útvesztőben.
  7. Írd le Dylant 3 szóval! - Intelligens, koncentrált és KIRÁLY. (KING)
  8. Ha a Siratók valóban léteznének harcolnál velük vagy inkább elbújnál? - Elbújnék, de végül harcolnék.
  9. Szerinted te túlélnéd az Útvesztőt? - 100%, hogy igen.
  10. Melyik a kedvenc karaktered Alby-n kívül? - Gally. Imádtam Will Poulter sokszor megnevettetett.
  11. Mi volt a leginkább inspiráló a szerepre? - A könyv, meg Wes Ball forgatókönyve. Sokat dolgoztunk a karakteren. 
  12. Tartod valakivel a stábból a kapcsolatot? - Nemsoká újra látjuk egymást.
  13. Melyik a kedvenc sorod a filmből? - "Ő már az Útvesztőé."
  14. Melyik egy szóval írnád le a filmet? - Klasszikus. 
  15. Ki volt a kedvenc azok közül akikkel együtt dolgoztál a filmben? - A legtöbb jelenetem Dylannel volt, szóval Dylan.
  16. Írd le 3 szóval Thomas Brodie-Sangstert! - Fiatal James Dean.
  17. Melyik emberhez kerültél a legközelebb a stábból? - Ki Honghoz, mert vele jártam le az edzőterembe.
  18. Kávé vagy csoki? - Csoki, mindjárt eszek is egyet.
  19. Kínos esemény, ami a forgatáson történt? - Megsérültem a forgatás alatt.

Forrás: [x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése