2014. október 23., csütörtök

Ötödik casting hír a Tűzpróba filmhez!


Kicsit féltem attól, hogy a filmekben kihagyják majd Harrietet és Sonja-t, de ezek szerint nem kellett volna aggódnom, csak kicsit későbbre halogatták a casting hír bejelentését. Végre megtalálták Harrietet, akit Nathalie Emmanuel kelt majd életre a következő két filmben. 

A színésznő nálunk a Trónok harcából lehet ismerős, ő alakítja Daenerys hűséges szolgálóját, Missendei-t.

A könyvben Harriet egy sötétbőrű fiatal lány, sötét szemekkel és majdnem kopasz fejjel. Nos, nyilván nem pontosan úgy fog kinézni a karakter, mint a könyvben, de szerintem nincs baj a választással. Nekem semmi bajom ezzel a színésznővel és biztos remek lesz a szerepben. :)

Így jelentette be maga Nathalie a hírt a twitteren:
"Nagyon izgatott vagyok, hogy csatlakozhatok a következő Az Útvesztő film színészeihez."

James is köszöntette a színészgárda új tagját a tőle megszokott kedvességgel:

James: "Köszöntelek a családban. Alig várom, hogy találkozzunk. Hatalmas Trónok harca rajongó vagyok. Szerencsénk van veled."
Nathalie: "Köszönöm. Nagyon izgatott vagyok."

Ti mit gondoltok róla?

Forrás

4 megjegyzés:

  1. Már a 3. GoT szereplő. *.*
    Thomas után szabadon. :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi hogy ilyet kérdezek de mi az a casting hír?(jelentése)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szereposztás. Olyan hír, amelyben bejelentik, hogy egy film szereplőjét ki fogja majd játszani a filmben. :)

      Törlés