2014. december 9., kedd

Az Útvesztő kihívás: 7. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

7. nap:  Szerinted melyik volt a könyvek legszörnyűbb halála idáig?

Anna:

Ezen nem kell sokat gondolkodni. A Tűzpróbában az egyik ismeretlen szereplő halála volt számomra eddig a legdurvább. Elég undorító volt, ahogy ráolvadt a gyerek fejére az az ezüst massza, és végül lekapta a fejét a helyéről. Kíváncsi vagyok, hogy ezt a filmben megcsinálják-e vagy sem.

Cassie:


Ilyen kérdést is csak Az Útvesztő sorozat kapcsán lehet feltenni. :DD Nem kérdés, hogy bőven van miből válogatni… Amelyik kettő most hirtelen eszembe jutott az a Tűzpróbában a villámcsapás általi halál, illetve, amikor kettévágja/levágja a fejét valami az egyik fiúnak a sötétben. A kettő közül inkább az utóbbit mondanám a legszörnyűbbnek, meg is kellett állnom egy kicsit a könyv olvasása közben, mert sajnos eléggé vizuális típus vagyok.

8 megjegyzés:

  1. Nálam is a sötétből lepottyanó forró fémgolyó bizonyult a legdurvább halálnak, ami valahogy levágja a fiúk fejét. Elég durva résznek mondanám ezt a könyvnek, mivel én is utálom azt az ellenséget, amit nem látok.

    VálaszTörlés
  2. Egyértelműen a fémgolyó. Még most is ráz a hideg

    VálaszTörlés
  3. Engem kicsit jóbban felzaklatott amikor leirták hogy hogyan nézett ki Jack miután belecsapott a villám a gömd sem volt jóbb de az legalább érthető volt a villám pedig egy felesleges véletlenszerü kinzás

    VálaszTörlés
  4. Sajnos későn írok, már megjelent a Halálkúra is, és mint nagy rajongója Newtnak szörnyen megrázott a halála. Nem vagyok érzelgős típus, sőt az ellentétje, de akkor sírtam.

    VálaszTörlés
  5. Az egész könyv idején, rettegtem attól hogy Newt meg fog hallni. !SPOILER! Amikor kiderült hogy Newt elkapta a kitörést, könnybe lábadt a szemem, és le kellett tennem egy kicsit a könyvet. Reménykedtem, hogy valahogy sikerül meggyógyítani szerencsétlent, de amikor Thomas lelőtte, rettenetesen elkezdtem sírni. És most is elsírtam magam miközben írok. Tudom hogy Newt kérte, tudom hogy Thomas csak engedelmeskedett és hogy ezt Newtért tette, de egyszerűen annyira megrázott a halála hogy azt nem tudom szavakba foglalni. Csak sírtam, sírtam és sírtam. Ezért utálom a mai napig az írót ebbl a szempontból. Newt egyáltalán nem érdemelte meg a halált, ő jobbat érdemelt, sokkal jobbat, ebben biztos vagyok.

    VálaszTörlés
  6. SPOILER



    Chuck halála, amin minden alkalommal könnyezek. A másik meg Newt halála. Én majdnem egy órán keresztül bámultam magam elé és könnyeztem.
    Nos azon kívül amikor az egyik tiszttárs fejét azaz ezüst massza levágja.

    VálaszTörlés
  7. Az ezüst masszas halál valamint Chucké. Nem érdemelte meg 😟

    VálaszTörlés