2014. december 23., kedd

James Dashner interjú Az Útvesztő DVD/Blue-ray megjelenés alkalmából (2. rész)


A tegnapi James Dashner interjú 2. része következik. Az elsőt ITT tudjátok elérni, ha esetleg lemaradtatok volna róla. :)


Mit gondol James...

... a 3. részből, a Death Cure-ből ("Halálos Gyógymód") készülő filmről:
Biztos vagyok benne, hogy nem fogják a filmet két részre bontani. Wes Ball, én és a többi ember is úgy gondoljuk, hogy ez a könyvsorozat egy tökéletes trilógia, és a filmet is csakis így érdemes megcsinálni. Ahogy én tudom, a Death Cure-t meg fogjuk egy filmnek tartani. A Twilight és a Harry Potter sokkal nagyobb könyvek voltak, így azoknál talán volt értelme. Ezzel többet lehet adni a rajongóknak, de a mi filmünk esetében ragaszkodni fogunk ahhoz, hogy csakis egy film legyen.

... a The Fever Code-ról: (Ez lesz a könyvsorozat újabb előzménykötete, mely 2016-ra várható.)
Már a legelejétől kezdve, mikor eladtam a könyveket a Random House kiadónak, már akkor tudtam, hogy egyszer majd szeretnék írni egy előzménykönyvet, amit végül is megírtam aztán, de az nem egészen az az előzménykönyv lett, amit korábban kigondoltam. Úgy döntöttünk akkor, hogy visszamegyünk az időben, és megírom a The Kill Ordert, de mindig is írni akartam arról, hogy Thomas, Teresa, Minho és Newt milyenek voltak Az Útvesztő könyv kezdete előtt, és végre eldöntöttük, hogy most fogom ezt megcsinálni, és ez lesz majd a The Fever Code. Ez az az előzménytörténet, ami már régóta a fejemben van, és szerintem mindenkinek tetszeni fog.

Szerintem nagyon fog tetszeni majd az olvasóimnak. Nagyon sok panaszt kaptam tőlük a halálok miatt. Ez a könyvsorozat egy sötét történet és sokan meghalnak benne. Ezzel az új könyvvel viszont lehetőségem nyílik arra, hogy valamilyen módon feltámasszam ezeket a karaktereket, hisz ez a könyv Az Útvesztő előtt fog játszódni, vagyis mindenki még élni fog benne. Nagyon érdekes lesz majd benézni a rég történtek mögé, és a dolog mögé, amire korábban csak utalások voltak és amit Purge-nek ("Tisztogatásnak") neveznek. Ez Az Útvesztő előtt történt és most láthatjuk majd teljes dicsőségében.

... a többi előzménykönyv/spin-off lehetőségéről:
Soha nem mondd, hogy soha. Most egyelőre a The Fever Code-ra koncentrálok minden erőmmel és aztán lesz egy hosszabb szünet. A Death Cure után már nem nagyon van mit elmesélni. Valójában talán csak arra lenne némi esély, hogy valaki más szemszögéből elmondjam újra a történetet vagy valami hasonló, de az se fog megvalósulni egy ideig.

Forrás

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neki hogy nem szedik ketté a könyvet.:))) Ennek nagyon nagyon örülök :DDD Utálom a kettévágásokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök neki, de szerintem az még semmit nem jelent, hogy most ezt mondják. :D
      Ha a 2. film nagyon sikeres lesz (még sikeresebb, mint az első), akkor véleményem szerint úgyis kettébontják anyagi okok miatt...
      Persze jó lenne, ha végre elérkezne az - és Az Útvesztő filmek ebben is úttörőek lennének a többi YA filmhez képest -, hogy egy sikeres franchise utolsó részét nem bontják ketté.

      Törlés
    2. Ez igaz, abban mondjuk biztos vagyok,h a második rész is nagyon sikeres lesz,sőt... De reménykedem,h ezt a "vágjukkettéakönyvetmerttöbbleszabevétel" témát jegelni fogják,mert ez a dolog mindig visszafelé sül el -.-

      Törlés