2014. december 5., péntek

Két új BTS videó a DVD-ről


A DVD-ről eddig is meglepően sok dolog szivárgott ki, ezúttal két behind the scenes videót hoztam nektek. :)



Wyck: A szereplők kiválogatása volt a legizgalmasabb része a folyamatnak, nagyszerű emberünk volt erre. Az elsődleges célunk a jó színészek megtalálása volt.
Wes: Hihetetlenül szerencsés vagyok a srácokkal.
Lee: Szerencsés vagyok a színészekkel és azzal a profizmussal, amit ők nyújtanak.
Wyck: Dylan játssza Thomast, őt a Teen Wolfból ismerem. Dylan vicces, bolondos, ugyanakkor komoly színész és nagyon sokat bír fizikailag.

KI Hong: Csak egy újabb nap a Tisztáson.

Dylan: Ez nem ér,az nem is igazi.



James: Állandóan azt kérdezik, hogy melyik a kedvenc karakterem. Annak ellenére, hogy Thomassal tudok a legjobban azonosulni, mivel, hogy ő a narrátor, a válaszom mindig Minho. 
Ki Hong: Ez egy újabb nap a Tisztáson.
Dylan: Ez nem ér,az nem is igazi.
Dylan: Az Útvesztőnek olyan részeit látjuk [mi Futárok] amelyet a Tisztársak többi része nem.
Ki Hong: Én írtam a Futárok Kódexét, ezt elküldtem Wesnek, akinek tetszett és azt mondta, hogy tegyük ki a Térképszobába. Ha belépsz oda, láthatod a táblát, amin rajta van a mottónk és útmutatónk. 
Kérdés: Ki a gyorsabb?
Dylan: Nem akarok semmit mondani, ez nem verseny. Mindketten Futárok vagyunk. Minden jelenet előtt Ki Hong ad egy pacsit a fenekemre, ezzel mintha azt mondaná, hogy "Gyerünk!". Nagyon vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése